wtorek, 19 maja 2020

Uskrzydlona gitara


Dziś mam dla Was alterowaną bazę.
Alterowana gitara skradła moje serce... motyw skrzydeł dodał wyrazu pracy. 
Nie zabrakło cudownych  metali od Mitform. Używając cudownych produktów od Finnabair oraz DecoArt.

Today I have for you an alternative base. Altered guitar stole my heart ... the wing motif added expression of work. There were plenty of wonderful metals from Mitforms. I created it using Finnabair and DecoArt products.


Cały proces tworzenia możesz zobaczyć film poniżej. 
Zapraszam na mój kanał youtube. 

You can see the whole creation process in the movie.
 I invite you to my channel.








Użyłam/ I used: 












2 komentarze :

  1. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie ta gitara wygląda ale szkoda, ze niestety nie da rady na niej zagrać. Muszę powiedzieć, że ja również po przeczytaniu wpisu https://www.dziennikwschodni.pl/artykuly-sponsorowane/gitara-akustyczna-jak-wybrac-najlepsza-dla-siebie,n,1000282258.html już wiem jaka gitara akustyczna będzie dla mnie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń