poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Miłość do matowych wosków / Love to matte waxes

Kto już próbował matowych wosków na tekturkach? Ja jestem zakochana w efekcie jaki można uzyskać! W tej pracy wszystkie moje tekturki zostały pokryte matowymi woskami od Finnabair. Zmieszałam ze sobą dwa kolory - Patina Blue i Charcoal Black. Aaa i oczywiście użyłam tekturek z Fabryki Weny.

Who's already tried matte waxes on chipboard? I'm in love with the effect! In this project, all my chipboard was covered with matte waxes from Finnabair. I mixed two colours together - Patina Blue and Charcoal Black. Oh, and of course I used the chipboard from the Fabryka Weny.


W tle można dostrzec papier z UHK Gallery pokryty wzorem z maski od Finnabair. Mam wrażenie, że ta nowa seria jest nieco grubsza od poprzednich. Odbity wzór jest przez to jeszcze piękniejszy.

In the background, you can see the paper from the UHK Gallery covered with a stencil from Finnabair. I have the feeling that this new series is slightly thicker than the previous ones. The reflected texture is thus even more beautiful.  




Miłego dnia!
Have a nice day!


Użyłam: / I used:

Wosk - Art Alchemy Matte Wax - Finnabair Read My Letter - szablon Prima Farba Impasto - Finnabair Art Alchemy Ażurowa Rameczka Olgi 1 - 8 cm - Fabryka Weny Proszek 3d - Gruboziarnisty - Pentart Ramka_6_STE Naklejki - Clippings - Tim Holtz Klucz_5_STE

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz