poniedziałek, 16 marca 2020

Kolory - tutorial

Cześć!
Dziś mam dla Was moich faworytów i ciekawa jestem waszych.

Hi!
Today I have for you my favorite media and I'm curious about your favorite media.


Stworzyłam, prosty projekt na desce. Myśle, że alterowanie idealnie pokazuje możliwości mediów.

I created a simple board design. I think that altering perfectly shows the possibilities of the media.



Jeśli chcesz wygrać ten projekt, koniecznie obejrzyj film i pod tym postem zostaw komentarz, co myślisz o mediach użytych przeze mnie. 
Z pośród komentarzy wybiorę jeden, który najbardziej mi się podoba <3 
Zabawę kończymy się 27.03.2020 

If you want to win this project, be sure to watch the video and under this post leave a comment what you think about the media used by me. 
From the comments I will choose one that I like the most <3 The fun ends on 27/03/2020

3 komentarze :

  1. Ten paw jest nieziemski! Pasowałby mi do salonu :P jeszcze zanim obejrzałam film, wiedziałam, że woski będą tu rządzić ;) kolory cudownie się mienią :) ja nie jestem wybitnie woskowa, może czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędna praca ❤️ Gdy coś stworzysz zawsze jestem niespokojna bo już, natychmiast muszę
    Mieć wszystkie produkty których użyłaś. Wydaje mi się, że wtedy też stworzę coś równie obłędnego �� i tak kupuje i kupuje i widzę, że znowu muszę kupić te obłędne woski. A szablon to napewno - bo na imię mam monika i jestem uzależniona od szablonów ��❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca cudowna 😍 w ostatnim czasie podziwiam prace mixmediowe z użyciem wosków. Bardzo bym chciała spróbować stworzyć coś chociaż niewielkiego. Może to właśnie ten moment żeby skusić się na zakup wosków. Trzymajcie kciuki żebym wkoncu się odważyła 😊 Uważam że ta praca Karoliny napewno byłaby dla mnie inspiracją i pomogłaby mi w Poznaniu czegoś nowego ❤️

    OdpowiedzUsuń