wtorek, 21 stycznia 2020

O Wolności Artystycznej Słów Kilka/Few Words About Artistic Freedome

Dzisiejszy projekt to coś kompletnie nowego.
Pierwszy raz odkąd tworzę, postanowiłam odpuścić, nie kontrolować nic,
zwyczajnie łączyć kolory, stworzyć projekt bez skomplikowanej, wielowymiarowej kompozycji.
Sięgnęłam po moje ulubione kolory, takie których używam najczęściej i zaczęłam nakładać je obok siebie, bez ustalonego wzoru czy zasad, 
Muszę przyznać, że to było niesamowite doświadczenie, całkowicie odpuścić i zanurzyć się w tworzeniu. Baza którą otrzymałam, okazała się być idealnym tłem do moich zużytych pędzli, które naprawdę nie mają ze mną łatwo.

Today's project is something completely new.
For the first time since I created, I decided to let go, not control anything, just combine colors, create a design without a complicated, multi-dimensional composition.
I reached for my favorite colors, which I use most often, and started applying them side by side, without any set pattern or rules,
I must admit that it was an amazing experience, completely let go and immerse yourself in creating. The base I received turned out to be the perfect background for my used brushes, which really don't have it easy life with me.












1 komentarz :

  1. Do this hack to drop 2lb of fat in 8 hours

    At least 160 000 women and men are hacking their diet with a easy and SECRET "liquids hack" to burn 1-2 lbs every night in their sleep.

    It is very simple and works with everybody.

    Just follow these easy step:

    1) Get a clear glass and fill it up half glass

    2) Then use this weight losing hack

    so you'll be 1-2 lbs thinner as soon as tomorrow!

    OdpowiedzUsuń