poniedziałek, 6 stycznia 2020

Mixed Media Canvas 'Tattered&Torn' with Video Tutorial

Nowy rok nowa Ja!
Żartuję, taka sama ja jednak z nowymi celami i pomysłami.
Nowy rok to świetny moment, by zacząć wszystko na nowy, taka czysta kanwa, którą dowolnie można zamalować. Ja zaczynam w klimacie vintage, z delikatnymi koronkami w odcieniu błękitu.

New year new Me!
I'm joking, same me but with new goals and ideas.
The new year is a great time to start everything new, it's like a clean canvas that you can paint over just as you wish. I start in a vintage amood, with delicate lace in a shade of blue. 







Zapraszam Was również na video tutorial, gdzie krok po kroku możecie zobaczyć jak powstał mój blejtram.
I also invite you to watch a video tutorial, where you can see step by step how my canvas was created




Życzę wam wytrwałości w postanowieniach noworocznych 
I wish you perseverance in New Year's resolutions


Wykorzystałam wiele produktów, które możecie kupić w przedsprzedaży takie jak wykrojniki, stemple czy silikonowe foremki.
I used many products that you can pre-order, such as dies,stamps and silicone molds.





1 komentarz :