środa, 4 grudnia 2019

Kalendarz/ Calendar

Stworzyłam kalendarz, który postawię w pracowni. Trochę rdzy, trochę turkusu, zegary, odlewy i złocenia. Znalazło się też miejsce dla motyla i małych gałązek.

I've created a calendar that I'll put in my studio. A little rust, a little turquoise, clocks, castings and gold plating.  There is also a place for a butterfly and small twigs.


Różnorodne media sprawiły, że praca pięknie lśni. Bardzo ciężko uchwycić to aparatem. Użyłam wielu farb od Finnabair. Użyłam też ulubioną farbkę z DecoArt - matowy turkus. 

Various media have made the work shine beautifully. It's very hard to capture it with a camera. I used a lot of paint from Finnabair. I also used my favorite paint from DecoArt - matt turquoise. 


Baza kalendarza i tekturki to produkty pochodzące z Fabryki Weny.

The calendar base and cardboard are products from the Fabryka Weny.



 Użyłam: / I used:

Farba akrylowa - Art Alchemy Metallique Farba akrylowa - Art Alchemy Metallique (nowa paleta) Farba Akrylowa - Art Alchemy Sparks Wskazówka_6.2_STE Steampunkove Reniferove - Zegar - 11 cm - Fabryka Weny Wosk - Art Alchemy Opal Magic - Finnabair - Prima 
Farba Rusty - Viva Decor

 Miłego dnia! Have a nice day!

1 komentarz :