wtorek, 24 września 2019

Junk Journal po mojemu / My Junk Journal

Witajcie!

Dziś chcę Wam pokazać mój osobisty Junk Jurnal, który wykonałam od podstaw.
Okładkę zalaminowałam i dzięki temu mogłam zastosować na niej technikę mixed media.
Użyłam wielu metalowych dodatków, które pokryłam woskami i patyną. 

Hello!

Today I want to show you my personal Junk Jurnal, which I made from scratch.
I laminated the cover and used mixed media on it.
I used many metal accessories, which I covered with waxes and patina.










Użyłam: / I used:

Serwetka podÅ‚użna metalowa - brÄ…z 4   PszczoÅ‚a metalowa - brÄ…z   ZÄ™batka_zÅ‚ożenie_3_STE

Wskazówka_5.2_STE   PodziaÅ‚ka_1.1_STE   Ramka_3_STE

Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair   Pasta - Finnabair Art Extravagance Icing Paste - Prima

Pozdrawiam :) / Hugs :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz