sobota, 21 września 2019

'Fly Away' Mediowy Balon/Mixed Media Balloon

Hej hej!
Ostatnio w mojej pracowni zdecydowanie brakuje projektów steampunkowych, tak więc czas najwyższy to zmienić!
Dzisiaj przygotowałam dla Was balon w odcieniach brązu i zieleni.
Tło balona powstało przy pomocy tuszy alkoholowych (znowu) które nie przestają mnie zaskakiwać.
Tym razem moją bazę zagruntowałam gessem przy pomocy gąbki, dzięki czemu powstała fajna tekstura. Do tła wykorzystałam tusze w kolorze Ochra marki Renesans oraz Orgeano, Bottle Green i Teakwood marki Ranger.
Kolory cudownie się ze sobą blendują bez potrzeby używania Blending Solution.
Efekt który widzicie uzyskałam przy pomocy wody.

Hey hey!
 Recently, steampunk projects are definitely missing in my studio, so it's time to change it! 
Today I have prepared for you a balloon in shades of brown and green. The balloon background was created with the help of alcoholic inks (again) that never stop to surprise me. 
This time, I primed my base using a sponge, thanks to which a nice texture was created. 
For the background I used ocher inks by Renesans and Orgeano, Bottle Green and Teakwood by Ranger. The colors blend wonderfully together without the need of a Blending Solution.
 The effect you can see I achieved with water only.














Pozdrawiam!
Regards!

Wykorzystałam:
I used:



















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz