poniedziałek, 24 czerwca 2019

Pudełko na wspomnienia / Memories box

Często nie mam czasu na tworzenie rozbudowanych albumów, a lubię mieć wywołane zdjęcia. Najlepszym w tej sytuacji rozwiązaniem jest pudełko, do którego można włożyć sporą ilość zdjęć. Nie może być jednak byle jakie - ja swoje ozdobiłam mediowo!

I often don't have time to create extended albums, but I like to have photos printed. The best solution in this situation is a box in which you can put a lot of photos. But it can't be just any box - I've decorated mine with media!


Ułożyłam kompozycję z tekturowych i metalowych trybików. Tekturowe pochodzą z Fabryki Weny i zaprojektowała je Reniferove. 

I made a composition of cardboard and metal cogs. The cardboard comes from the Fabryka Weny and was designed by Reniferove. 


Wnętrze pudełka wyściełałam papierem z Hallowenowej kolekcji Tima Holtza. Wzór na papierze ma materiałowe wykończenie - będzie idealnie chronił delikatne zdjęcia.

The interior of the box was lined with paper from Tim Holtz's Halloween collection. The pattern on the paper has a material finish - it will perfectly protect delicate photos.


Bardzo lubię te napisy z MitForm, są świetnym elementem wykańczającym pracę.

I like the MitForm lettering very much, it's a great finishing touch.



Pozdrawiam!


Użyłam: / I used:

Steampunkove Reniferove - ZÄ™batki - Duże Elementy - Fabryka Weny Dodatki Keepsakes Ephemera - Tim Holtz Blender Aura - Renesans Tusz alkoholowy Aura - Renesans Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair (nowa paleta) Szablon -  Technical - 13arts Ramka_4.9_Memories_STE Å»arówka metalowa - brÄ…z ZÄ™batka_zÅ‚ożenie_3_STE Narożnik metalowy - brÄ…z 6 Koperta zegara kieszonkowego - brÄ…z Klucz metalowy maÅ‚y 3 – miedziany

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz