sobota, 1 czerwca 2019

I will catch you

Taki wróż! Złapie kiedy będę spadać? Mam taką nadzieję.

It's a male fairy! Will he catch me when I fall? I hope so.


Tło mojej pracy przygotowałam przy pomocy tuszów alkoholowych marki Renesans. Taką nowość, trzeba było od razu wypróbować. Bawiłam się świetnie mieszając kolory.

I prepared the background to my work with the help of alcoholic ink Renesans brand. Such a new product, you had to try it out immediately. I had a great time mixing colours.


W mojej pracy nie mogło zabraknąć różnych dodatków z zestawów Tima Holtza, jak i również nowych skrzydełek.

My work couldn't lack various additions from Tim Holtz's sets, as well as new wings. 


Kompozycje uzupełniłam metalowymi elementami, również tymi z MitForm.

I completed the compositions with metal elements, including those from MitForm.


Miłego dnia! / Have a nice day!


Użyłam: / I used:

Tusz alkoholowy Aura - Renesans Opóźniacz Aura - Renesans Blender Aura - Renesans Transparent Wings - Tim Holtz Idea-ology Dodatki Collector Cards Layers - Tim Holtz Dodatki Snippets Ephemera - Tim Holtz Dodatki Paper Dolls - Tim Holtz Szablon - Harlequin - Tim Holtz Distress Crackle Paint Rock Candy Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair (nowa paleta) Puder do embossingu - Frantage Embossing Enamel - Aged Ivory - Stampendous KoÅ‚a_zÄ™bate_30mm_STE Narożnik_boczny_6_STE

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz