sobota, 18 maja 2019

See possibility everywhere - mixed media tag

Cześć!
Dzisiaj inspiruję dla Retro Kraft Shop. 
Dawno nie robiłam tagów, więc przygotowałam mediowego taga. 
Aby osiągnąć piękną kolorystykę, użyłam farbek w proszku od 13arts, a po wyschnięciu, pokryłam wszystko woskami Finnabair, pastą pozłotniczą oraz Inką Gold. 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
:)

Hello!
Today I inspire on Retro Kraft Shop blog.
I haven't made tags in a long time, so I prepared a mixed-media tag.
To achieve a beautiful colors, I used 13arts powder paints and after drying, I covered everything with Finnabair waxes, gilding paste and Inka Gold.
I hope that you like it.
:)










 Użyłam: / I used:

Białe gesso - Renesans   Masa pumeks - Renesans   Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans   Tag 17 x 8,5 MDF - SnipArt   Mechaniczne serce - SnipArt   Tło zegarowe - SnipArt   Śruby i wkręty MDF - SnipArt   Długie rury MDF 2szt - SnipArt   Rury i zawory MDF - SnipArt   Proszek Rainbow Color - 13arts   Inka Gold 62,5g - Lodowy Niebieski (934)   Wosk - Art Alchemy Antique Brilliance - Finnabair   Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair (nowa paleta)    Wosk - Art Alchemy Opal Magic - Finnabair - Prima   Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair   Pasta pozłotnicza - Renesans   Mikrokulki szklane - 13arts   Mikrokulki szklane D2 - 13arts   Kulki 3d - Małe - Pentart   Serwetka podłużna metalowa - brąz 9Word Bands - Tim Holtz Idea-ology   Metalowy trybik - 1,8 cm - wzór 1   Foremka - Stars & Moons - Finnabair - Prima   Fimo Air Light White 125g      

Miłego dnia! / Have a nice day!
:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz