poniedziałek, 11 lutego 2019

Over!

Hej!
Długo przymierzałam się do papierów halloweenowych Tima Holtza. Drżącą ręką pocięłam te cudowności. Teraz już wiem, że było warto!

Hey!
I've been thinking about Tim Holtz's halloween papers for a long time. I cut these miracles with my trembling hand. Now I know that it was worth it!


Na płótnie malarskim nakleiłam jeden z arkuszy. Zachwycił mnie jego kwiatowy wzór. Kiedy zabezpieczony clear gesso wysechł, przy pomocy maski (13arts) nałożyłam na niego wzór.

I glued one of the sheets on the canvas. I was impressed by its floral pattern. When the protected clear gesso dried out, I used a 13arts mask to put the pattern on it.
 

I mnie opanowało MitFormowe szaleństwo. Masywna zębatka w połączeniu z kluczem stała się tłem dla pana wróża, który dostał podwójnych motylich skrzydeł i order w postaci gwiazdy.

I've joined the MitForm madness. The massive gear in combination with the key became the background for the fairy who received a double butterfly wings and a medal in the form of a star.


A jak już jesteśmy przy gwiazdach i innych elementach z foremek, to muszę zdradzić, że te ozdobiłam przy pomocy tuszy alkoholowych i pudrów do embossingu.

And when we are by the stars and other elements made of moulds, I have to tell you that I decorated them with alcoholic inks and embossing powders.




Trochę zniszczyłam metalową blaszkę. Zdrapałam początek napisu a następnie umieściłam na nim gwiazdkę. Blaszkę i butelkę obok również ozdobiłam pudrem do embossingu. Całość przetarłam woskami.

I devastated the metal plaque a little bit. I scratched off the beginning of the inscription and put a star on it. I also decorated the plate and bottle next to it with embossing powder. I used waxes to rub the whole thing.


Miłego dnia! / Have a nice day!


Użyłam: / I used:

Koło_zębate_podzielone_80mm_1_STE Plakietki - Scrapberry's - Around the world 1 Dodatki Botanical Layers - Tim Holtz Dodatki Paper Dolls - Tim Holtz Farba akrylowa - Art Alchemy Metallique Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Stream Płaski metalowy motyl - brąz Metalowy trybik - 2,3 cm Buteleczka z korkiem 1,3x2,5cm Chrobotek Reniferowy 10g 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz