piątek, 11 stycznia 2019

Shine brightly - mixed media tutorial

Cześć!
Za oknem śniegu po pachy, 
więc chwilo odechciało mi się zimowych, ośnieżonych i oszronionych prac. 
Mamy Karnawał, zachciało mi się pracy związanej z karnawałem - czegoś kolorowego i błyszczącego.
Wybrałam połączenie różu i złota, a jeśli jesteście ciekawi procesu powstawania pracy, obejrzyjcie mój video-kurs.
:)

Hello!
Outside the window, we have snow to the armpits,
so for a moment I didn't like winter, snowy and frosted projects.
We have a Carnival, I have wanted to make something related to carnival - something colorful and shiny.I chose the combination of pink and gold, and if you are curious about the process of creating a project, watch my video-tutorial.
:)











Zapraszam do obejrzenia video-kursu:
I invite you to the watch a video-tutorial:


Użyłam: / I used:

Białe gesso - Renesans  Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans  Kulki 3d - Małe - Pentart  Mikrokulki szklane D2 - 13arts  Mikrokulki szklane - 13arts  Brokat - Finnabair Art Ingredients Glass Glitter - Prima  Pasta - Finnabair Art Extravagance Icing Paste - Prima  Farba akrylowa - Art Alchemy Metallique  Wosk - Art Alchemy Opal Magic - Finnabair - Prima  Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair  Proszek Rainbow Color - 13arts  Pasta pozłotnicza - Renesans  Tusz Distress Mini - Vintage Photo  Skrzydła motyli 2 - SnipArt  Tło zegarowe - SnipArt  Duży zegar - SnipArt  Mech curly moss 25g  Narożnik_górny_2_STE  Klucz metalowy 8 - brąz Serwetka podłużna metalowa - brąz 6  Paper Clay - Prima  Klej - Aleene's Always Ready Original Tacky Glue  Szablon - Koła - SnipArtNagrzewnica Heat It Craft Tool - Ranger          

Pozdrawiam!
Have a nice day!
:)

2 komentarze :

  1. Did you use some Boozybear Chipboard?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm sorry, but I don't remember which company is this chipboboard - I won it in a challenge. It's quite possible that this is a Bozzybear chipboboard :)

      Usuń