sobota, 29 grudnia 2018

Mroźne pudełko / The frosty box

Bardzo lubię gdy coś co tworzę jest potem również przydatne. Nie tylko cieszące oko, ale również pełniące jakąś funkcję. Dlatego właśnie uwielbiam ozdabiać pudełka. Mogę do nich włożyć jakiś drobiazg i wręczyć komuś w prezencie. Mogę również ukryć w nich swoje drobiazgi.

I really like when something that I create is then also useful. Not only pleasing to the eye, but also functional. That's why I love to decorate boxes. I can put some small thing into them and give it to someone as a gift. I can also hide my stuff in them. 


Mroźne pudełko powstawało długo. Ciężko mi nawet opowiedzieć o procesie bo każdego dnia koncepcja była zupełnie inna. Nakładałam kolejne warstwy mediów, zmieniałam diametralnie kolor, próbowałam wydobyć szczegóły. Dlatego gdzieniegdzie wychodzi rdza, w innym patyna, a jak dobrze się przyjrzeć w wielu miejscach błyszczy złotem.

The frosty box was created for a long time. It's even hard for me to tell about the process, because every day the concept was completely different. I applied layers of media, changed the colour diametrically, tried to bring out the details. That's why in some places rust comes out, in another patina, and if you take a close look, it shines with gold here and there.


Media do spękań to super sprawa. Dodają smaczku niemal każdej pracy. Ja użyłam preparatu DecoArt, który po prostu sprawdził się rewelacyjnie.

Media for cracks are great. They add a touch of taste to almost every job. I used DecoArt, which simply proved to be excellent.


Oczywiście moja kompozycja składa się z tekturek, elementów metalowych, mchów, sznurka oraz odcisków z foremek. Dumnie na środku spoczęła butelka owinięta łańcuszkiem. Korzystacie czasami z grubych wykrojników? Moje duże zębatki zostały wycięte z beermaty za pomocą Bigzów.

Of course, my composition consists of cardboard, metal elements, mosses, string and imprints from moulds. A bottle wrapped in a chain rested proudly in the middle. Do you sometimes use big cutting dies? My large gears have been cut out of beermats using Bigz die.


Miłego dnia! / Have a nice day! 
I kreatywnego Nowego Roku! / And creative new year!


Użyłam: / I used:

Black gesso - Renesans Crackle Paste - DecoArt Inka Gold 62,5g - Gold (901) Finnabair Art Alchemy Metallique Wax Glass bottle with cork 2x7,5cm Bronze openwork leaf 5,4cm Curly moss 25g

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz