niedziela, 25 listopada 2018

Skrzypce / Violin

Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was ze skrzypcami.
Bezę pomalowałam białym gessem, a następnie farbami akrylowymi.
Do ich ozdobienia użyłam metalowych ozdób. Struny zrobiłam z cienkiego drucika.
Podkreśliłam szczegóły i dodałam im blasku używając nowych past Icing Paste oraz wosku od Finabair.

Hello :)

Today I come to you with the violin.
I painted violin with  gesso white and acrylic paints.
I used metal ornaments to decorate them. I made the strings from a thin wire.
I highlighted the details and added them a glow using the new Icing Paste and wax from Finabair.




Użyłam: / I used:

Pasta - Finnabair Art Extravagance Icing Paste - Prima      Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair

Serwetka metalowa okrągła - brąz 4   Klucz metalowy 4 - brąz   Koła_zębate_10mm_STE

Narożnik_górny_5_STE    3D Matte Gel - Finnabair - Prima   Drut metalowy - szpulka 10m

Pozdrawiam :) / Hugs :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz