piątek, 19 października 2018

Pudełko wspomnień



Witajcie !
 Dziś mam dla Was alterowane pudełko.
Stworzyłam je z myślą o podróżach, które zawsze inspirują mnie.

Hello! 
Today, I created the altered box. 
I created them thinking about for travels that always inspire me. 

W tym projekcie postawiłam na zabawę z kolorem. Cieniowanie, przecieranie zawsze mnie relaksuje i uszczęśliwia. 
W projekcie postawiłam na piękne to i rdzawą kompozycje, którą stworzyłam przy pomocy Akrylowych fluidów od Deco Art.
Odrobina ozdób oraz kuleczek i projekt gotowy!

In this project I put on playing with color. Shading, wiping always relaxes me and makes me happy. In the project I put on a beautiful background and rusty compositions, which I created with the help of Acrylic Fluids from Deco Art. A touch of ornaments and balls and the project is ready!


Powstała przepiękna tekstura, którą ujednoliciłam dodając na całość odrobinę czarnego gessa i pasty teksturowej od DecoArt .

A beautiful texture was created, which I unified by adding a bit of black gesso and Texture Sand Paste from DecoArt.



Użyłam/ I used:



 







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz