czwartek, 27 września 2018

Zakurzone pudełko / Dusty box

Hej!
Długo mnie nie było, to prawda. Dużo się działo i wiele się zmieniło, łącznie z miejscem zamieszkania. Wciąż próbuje odnaleźć się w moim nowym 'kącie', który jak na kąt jest całkiem spory. Ale czego się nie robi dla hobby?

Hey!
I haven't been there for a long time, it's true. A lot has happened and a lot has changed, including where I live. I'm still trying to find myself in my new 'corner', which is quite big as far as the corner is concerned. But what is not done for hobbies?

Kto nie widział jeszcze tej pięknej foremki?
Who haven't seen this beautiful mould yet? 
 Ja się nie powstrzymałam i już jest moja! Żeby nie było jej samotnie, przygarnęłam też kilka jej sióstr ;) 
 I did not refrain myself and it's already mine! In order to prevent her from being lonely, I also took in a few of her sisters ;))

Szybko zalałam je żywicą bo koniecznie chciałam wypróbować. I tak oto powstało rdzawe pudełko.

I quickly filled them with resin because I wanted to try them out. And that's how the rusty box was made.


Chciałam żeby było ciemne, trochę mroczne, z nutą fajnego koloru. I tu pomogła mi farbka Primy w cudnym kolorze Red Wine oraz mgiełka Lindy's. Dopiero na zbliżeniu można zobaczyć jak kolor pięknie pracuje z światłem.

I wanted it to be dark, with a touch of cool color. And here I was helped by Prima paint in the wonderful Red Wine colour and Lindy's mist. Only when you get closer you can see how beautifully the colour works with light.


Do środka pudełka wskoczyły papiery od Tima Holtza.

The papers from Tim Holtz jumped inside the box.



Pudełko wygląda na nieco zakurzone. Pudełko na początku pomalowałam czarnym gesso z dodatkiem 3D powderu. Na koniec użyłam jeszcze odrobinę Artisan Powderu od Prima Marketing.

The box looks a bit dusty. At the beginning I painted the box with black gesso with 3D powder. At the end I used a bit of Artisan Powder from Prima Marketing.


Praca szczególna, bo pierwsza w nowym miejscu. Na pewno włożę do niego jakieś ozdoby.

It's a special project, because it's the first one in a new place. I will certainly put some embellishments in it.

Miłego dnia!
Have a nice day!


Użyłam/I used:

Foremka Hollybrook Ironwork -  Prima Re-Design Decor Mould Zestaw papierów Halloween - Tim Holtz Idea-ology Quote Tokens - Halloween - Tim Holtz Idea-ology Szablon -  Stitches - 13arts Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair Farba akrylowa - Art Alchemy Metallique Czarne gesso - Renesans Proszek 3d - Drobnoziarnisty - Pentart Uchwyt metalowy - liście - brąz Buteleczka z korkiem 2x5cm

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz