czwartek, 6 września 2018

Dream - magic frame from Kasia

Hej,
w ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam dla Was projekt pełen moich ulubionych odlewów z żywicy. Równie dobrze możecie też wykorzystać elementy z jakiejkolwiek masy plastycznej. W sklepie znajdziecie mnóstwo pięknych wzorów foremek, na pewno któryś przypadnie wam do gustu. 

Do tej pracy wykorzystałam zwykłą drewnianą ramkę. Najpierw ułożyłam i przykleiłam kompozycję z wybranych elementów, następnie pokryłam ją w kilku miejscach białą pastą pękającą. Jakiej pasty byście nie użyli - najlepiej dać jej spokojnie wyschnąć, pęknięcia będą wtedy na pewno większe i ciekawsze, niż przy użyciu nagrzewnicy. 

Hi,
for today, I have made for you a project full of my favorite resin casts. You may as well use elements from different material. In the store you will find a lot of beautiful molds, you will surely like some of them.

For this artwork, I used a simple wooden frame. First, I arranged and glued the composition from selected elements, then covered it in several places with a white crackle paste. It doesn't matter what paste you choose - it's best to let it dry out easily, then cracks will surely be bigger and more interesting than using a heat tool.



Gdy wszystko dobrze wyschnie, czas dodać odrobinę koloru. Tym razem miałam ochotę na ciemne kolory, częściowo pokryłam więc ramkę czarnym gesso. Dopiero później użyłam mgiełek Lindy's, które dały piękny połysk. 

When everything dries well, it's time to add a little color. This time I wanted dark colors, so I partially covered the frame with black gesso. Then, I used Lindy's sprays, which gave a beautiful shine.



Aby dodać więcej blasku i podkreślić wybrane elementy, użyłam pasty pozłotniczej z Renesansu oraz wosku Finnabair z serii Opal Magic. Jego magia polega na tym, że jasnym miejscom dodaje jedynie blasku, natomiast ciemnym - pięknego koloru.

To add more shine and highlight selected elements, I used a Renesans Goldpaste and Finnabair Art Alchemy wax from the Opal Magic series. Its magic lies in the fact that it adds brightness to bright places, and a beautiful color to the darker.





Użyłam / I used:

Mgiełka - Starburst - Lindy's Stamp Gang - PRZEDSPRZEDAŻ Wosk - Art Alchemy Opal Magic - Finnabair - Prima Pasta pozłotnicza - RenesansForemka Groeneville Crest -  Prima Re-Design Decor Mould Pędzle do tapowania - Dabbing Brushes - Prima - PRZEDSPRZEDAŻ Klej - Aleene's Always Ready Original Tacky Glue


Pozdrawiam!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz