niedziela, 3 czerwca 2018

Happy Days - zawieszka / Happy Days - hanging deocration

Cześć.
Moja dzisiejsza inspiracja dla Retro Kraft Shop, to zawieszka w klimacie vintage. 
Wykonałam ja na bazie z tekturowej ramki i tamborka.
Dodałam kilka metalowych dodatków, więcej tekturek (pod spodem jest dodatkowa warstwa tekturowych zegarów), ramkę z foremki oraz tiulowe róże... 
Całość postarzyłam przy pomocy tuszy Distress oraz Crackle Accents. 
Jak Wam się podoba? 
:)

Hello.
Today, my inspiration for Retro Kraft Shop is a vintage style hanging home decoration.
 I made it on the basis of a cardboard frame and embroidery hoop.
I added a few metal embellishments, more chipboards (there is an additional layer of cardboard clocks underneath), a frame from mold and tulle roses.
I used Distress Inks and Crackle Accents to give it an older and more vintage look.
How do you like it?
:)









Użyłam:/ I used:
Tamborek drewniany 10cm Tło zegarowe - SnipArt Dziurki od kluczy - SnipArt Zestaw napisów - For the record - SnipArt Serwetka podłużna metalowa - brąz 3 Motyl metalowy - brązFimo Air Light White 250gBiałe gesso - Renesans   Crackle Accents 59mlProszek - Efekt Rdzy - Pentart Odczynniki - Efekt Rdzy - PentartFarba Akrylowa - Art Alchemy SparksProszek Rainbow Color - 13arts     Puder do embossingu - Shabby Embossing Enamel - White - StampendousUzupełnienie tuszu do embossingu   Taśma na tiulu z różami - ecru Ćwieki metalowe 9x5mm - brązZestaw pędzli na wodę (3 szt)Klej - Aleene's Always Ready Turbo Tacky GlueTusz Distress Mini - Walnut Stain Tusz Distress Mini - Victorian Velvet Tusz Distress Mini - Vintage Photo       

 Pozdrawiam / Greet
:)

1 komentarz :