poniedziałek, 11 czerwca 2018

Drzewo życzeń / The wish tree

 Cześć,
Czasami trzeba zrobić coś dla siebie. W mojej pracy na pnączach zawisły buteleczki, w których znajdują się życzenia. Te, które sobie składam na kolejny rok swojego życia. Czy się spełnią? A sprawdzę za rok!

 Hi,
Sometimes you have to do something for yourself. In my work, bottles containing wishes are hanging on vines. These are the wishes that I make for the next year of my life. Are they gonna come true? I'll check it next year!


Kolory na mojej pracy to głównie zasługa akwareli marki Renesans i mgiełek Lindy's stamp gang. Za pomocą białego gesso wydobyłam tekstury.

Colors in my work are mainly due to Renesans watercolors and mists of Lindy's stamp gang. With the help of white gesso I extracted textures.


Buteleczki z życzeniami napełniłam koralikami (żeby nie kusiło mnie do nich zaglądać). Zawisły one na mchu.

I filled the wish-bottles with beads (so that I am not tempted to look inside). The bottles are hanging in moss.


Całą pracę przetarłam odrobiną Inki Gold i posypałam szklanym brokatem aby nabrała blasku.

I rubbed the whole work with a bit of Inka Gold and sprinkled it with a glass brocade to make it shine.


Użyłam: / I used:

Czarne gesso - Renesans Białe gesso - Renesans Buteleczka z korkiem 1,3x2,5cm Buteleczka z korkiem 2x7,5cm Mech curly moss 25g Chrobotek Reniferowy 10g Szklane mikrokulki 10g Akwarela w kostce 1,5ml - Renesans Brokat - Finnabair Art Ingredients Glass Glitter - Prima Inka Gold 62,5g - Stare Złoto (918) Mgiełka - Starburst - Lindy's Stamp Gang Foremka Renaissance I - Prima Vintage Art Decor Mould Kwiatek metalowy 15 – brąz Ä†wieki - Metal Countdown Brads - Tim Holtz Idea-ology

Dobrego dnia!
Have a nice day!

1 komentarz :

  1. Nie wierzę !? To jest przepiękne !!! Czuję się zainspirowana ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń