czwartek, 31 maja 2018

Zwierciadło duszy....

 Cześć !!
Dziś wracam do Was z efektem lustra. Jest to fajna alternatywa dla ramek. 
Od dłuższego czasu marzyłam o stworzeniu takiej pracy.
Długo myślałam. Odwiedziny u mojej mixed media przyjaciółki, zmotywowały mnie do stworzenia tego projektu.

Hey !!
Today I come back to you with a mirror effect. This is a cool alternative to frames. 
For a long time I have dreamed about creating such a project. 
I thought for a long time. Visiting my mixed media friend motivated me to create this project.


Do stworzenia projektu użyłam fluidów i tuszy alkoholowych oraz lustra w spreju 
i oczywiście złoceń.

 I used fluids and alcohol inks to create the project.
 I added the mirror effect in spray and gilding.



Użyłam/ I used:










Miłego dnia!
Have a nice day!

Karolina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz