sobota, 19 maja 2018

Expression


Cześć Retro Fani!
Dziś przygotowałam dla Was płótno, oblane złotem i kolorem farb Finnabair. 
Przy pomocy maski stworzyłam teksturę i całość kompozycji podkreśliłam kolorami. 

Hi Retro Fans!
Today, I have prepared for you canvas, splashed with gold and Finabair's paints color.
I created a texture using the mask and then I emphasized the whole composition with colors.


W tym projekcie możesz zobaczyć wszystko co kocham. 
Czyli, moje ulubione kolory, warstwy i bałagan.
Oczywiście nie zabrakło metalowych elementów.

In this project you can see everything what I love.
So, my favorite colors, layers and mess.
Of course,  not missing  some metal embellishments.


Uwielbiam metalowe ozdoby, bardzo wzbogacają kompozycje. 
Mam nadzieje, że taka lżejsza praca Wam się podoba w moim wydaniu.

I love metal embellishments, they greatly enrich the compositions.
I hope that you will like such a lighter version of my project.



Ściskam/ Hugs




Użyłam/ I used:



Klej - Aleene's Always Ready Original Tacky GlueFarba akrylowa - Art Alchemy Metallique
Nagrzewnica Heat It Craft Tool - Ranger


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz