piątek, 25 maja 2018

A new life - mixed media canvas

Cześć!

Ten projekt powstał już jakiś czas temu. A właściwie baza do tego projektu. Nakleiłam na drewno sporo odlewów żywicznych, zagessowałam, aby lepiej przyjmowały wszelkie media i delikatnie podkolorowałam akwarelami. I na tym się skończyło. Coś mi nie pasowało, nie potrafiłam go skończyć. Jednak gdy w moje ręcę trafiły tusze alkoholowe postanowiłam zrobić drugie podejście. I to było to! Dzięki tym mocnym, nasyconym kolorom cały projekt nabrał nowego życia, dostał drugą szansę. 

Hi!

This project was created some time ago. In fact, the base for this project. I put a lot of resin castings on the wood, I painted with gesso and gently colored with watercolors. And that's it. I couldn't finish it. However, when alcohol inks came into my hands, I decided to give it a second chance. Thanks to these strong, saturated colors, the whole project took on a new life.




Dojrzycie tutaj mnóstwo detali, które świetnie zostały podkreślone dzięki tuszom. A na sam koniec delikatnie dodałam tu i tam gesso, praktycznie suchym pędzlem, aby tylko podkreślić niektóre szczegóły.

There are many details here that have been greatly emphasized with alcohol inks. At the very end, I gently added here and there gesso, practically with a dry brush, just to highlights some details.




Praca ta jest mocno przestrzenna, ma dużo nieregularnych elementów. Wszystko trzyma się jednak doskonale dzięki gel medium, które jest idealne do tego typu rzeczy.

This artwork is very three-dimensional, has a lot of irregular elements. Everything sticks perfectly thanks to gel medium, which is ideal for this type of things.



Użyłam / I used:

Foremka - Zestaw ornamentów 3 Foremka - 4 Piórka - Pentart Foremka - Duży monogram 1Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Butterscotch Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Stream Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Purple Twilight3D Matte Gel - Finnabair - Prima Foremka Baroque 3 - Prima Vintage Art Decor Mould Foremka Medallions - Prima Vintage Art Decor Mould
Mech curly moss 25g Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair Tusz StazOn Midi - Jet Black

Miłego dnia!
Have a nice day!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz