środa, 18 kwietnia 2018

Szafka na farby / Shelf for paints

Witajcie retro maniacy! 
Dziś mam dla Was alterowane pudełko, które obecnie jest półeczką na moje farby i woski. 
 W surowym i naturalistycznym klimacie.
Muszę Wam powiedzieć, że mech uzależnia.
Sama myśl o nim jest niezwykle inspirująca , a on sam jest po prosty niezwykły. 

 Welcome retro maniacs! 
Today, I have an altered box for you, which is now the shelf for my paints and waxes. 
It is in raw and naturalistic climate.  
I have to tell you, that a moss is amazing!!!
The thought itself about moss, inspires me.


Początkowo chciałam iść w matowe wykończenie. Użyłam Farb akrylowych matowych kolor turkus i zieleń oraz pastę drobnoziarnistą . Zmieszałam wszystko i na koniec wyszedł mi efekt patyny.

At the beginning I wanted to go in a matte finish. I used acrylic matte paints in colours: turquoise and green and I add fine grains paste. I mixed everything up and at the end I got the patina effect.t. 


 Na Heavy Body Gel przykleiłam wszystkie elementy i pokryłam je woskiem.
Uwielbiam ich zapach i efekty jakie można uzyskać dzięki nim.

On  Heavy Body Gel  I glued all the elements and I covered all with waxes.
I love their smell and the effects they can give.


Oczywiście nie zabrakło elementów metalowych od Primy i  odlewów z foremki i cudownych szklanych buteleczek. Całość posypałam kuleczkami. Dzięki nim i chrobotkowi zapełniłam kompozycje.

Of course I used metal elements from Prima , elements mold and wonderful glass bottles. The balls and moss filled compositions.




Ściskam/ Hugs,


Użyłam / I used:

Finnabair Art Alchemy Sparks Acrylic Paint
Czarne gesso - Renesans

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz