środa, 14 marca 2018

Hope is never lost

Hey,
Zmiany są fajne. Dlatego stary wazonik postanowiłam całkowicie odmienić. Początkowo miał być samotnym uroczym wazonem, ale szybko wyrosły obok niego mchy, gałązki buteleczki z magicznymi miksturami. Nawet znalazło się jakieś skrzydło!

Hey,
Changes are cool. That is why I decided to alter the old vase completely. Initially, it was supposed to be a solitary charming vase, but mosses, twigs and bottles with magical mixtures soon grew up next to it. Even some wing appeared!


Butelki wypełniłam brokatem dodając nieco tuszy alkoholowych by podkręcić kolor. Na wierzch nakleiłam urocze nalepki. 

I filled the bottles with brocade, adding some alcoholic ink to twist up the colour. I put some charming stickers on the top.


Wazonik wraz z różnymi leśnymi dodatkami pomalowałam czarnym gesso. Tapując dodałam nieco past dających efekt rdzy od Finnabair.

I painted the vase and various forest accessories with a black gesso. While taping, I added some pastes giving a rust effect from Finnabair.


Gdy wszystko wyschło dodałam nieco mgiełek Lindy's i wosków (Inki Gold zmieszanej z wodą oraz Art Alchemy Wax od Finnabair).

When everything was dry, I added some Lindy's mists and waxes (Inka Gold mixed with water and Art Alchemy Wax from Finnabair).


Miał być delikatnie ozdobiony wazonik. Nie wyszło. Może następnym razem się uda.
"Hope is never lost"

It was supposed to be a gently decorate vase. It did not work out. Maybe next time it will happen. 
"Hope is never lost"


Najlepszego!
Best!


Użyłam: / I used:
Inka Gold 62,5g - Stare Złoto (918) Proszek 3d - Gruboziarnisty - Pentart Kulki 3d - Małe - Pentart Kulki 3d - Duże - Pentart Czarne gesso - Renesans Zestaw - Military Rust - Finnabair - Prima Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair Buteleczka z korkiem 2x7,5cm Buteleczka z korkiem 2x4cm Metalowy trybik - 2,3 cm Metalowe skrzydło - brąz Gwiazdki - Prima Vintage Mechanicals (Finnabair) Naklejki - Metallic Stickers - Quotations - Tim Holtz Etykiety na buteleczki - Prima Montpellier Apothecary Vial Labels Mech curly moss 25g

4 komentarze :