piątek, 16 lutego 2018

Tak sobie myślę... / I'm just thinking...

Cześć!
Lubicie małe formy?
Ja lubię bardzo i dzisiaj mam dla Was jedną z małych form - ATC.
Zrobiłam te ATC do tematu "Tak sobie myślę..."
Do zrobienia tych ATCiaków, użyłam maski Crafter's Workshop, trochę wosków, tekturek, stempli, foremek i papierów ScrapBerry's.
Jak widzicie, teraz zastanawiam się nad tym czy moje skrzydła naprawdę istnieją.
A Wy nad czym myślicie teraz?
;)

Hello!
Do you like little forms? I simply love them and today I have for you a little form - ATC.
I made this ATC's to the theme "I'm just thinking..."
To make this ATC's I used Crafter's Workshop stencil, some waxes, chipboards, stamps, molds and ScrapBerry's papers.
As you can see, now I'm wondering if my wings really exist.
And what are you thinking about, now?
;)  







Użyłam: / I used:
Szablon 6x6 - Time Travel - Crafter's Workshop Czarne gesso - Renesans  Scrapberry's - Words Live Forever - Stopwatches  Zestaw żarówek - SnipArt Masa mikowa - Renesans Masa plastyczna - Biała - Hearty  Foremka - Łby śrubek Wosk - Art Alchemy Antique Brilliance - Finnabair Inka Gold 62,5g - Stare Złoto (918)   Inka Gold 62,5g - Lodowy Niebieski (934) Tusz Distress Mini - Vintage PhotoForemka - Elementy industrialne
Pozdrawiam
Greet

3 komentarze :

  1. Fantastyczne są te maluszki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe ATC. Czy któreś jest może na wymianę? Moje można zobaczyć tu: https://doors-in-time.blogspot.com/2018/02/atc-bright-dreams.html?m=1

    OdpowiedzUsuń