czwartek, 22 lutego 2018

Maska wenecka / Venetian mask

Witajcie! Przyszła pora na mój ostatni, pożegnalny post. Przez ostatnie 1,5 roku miałam okazję Was inspirować swoimi pracami na blogu Retro Kraft Shop. To był twórczy okres, pełen kreatywnych wyzwań! Nie lubię pożegnań, ale tak to już bywa, że trzeba iść dalej. Dziękuję Wam za ten wspólny czas.

Hello! It's time for my last, goodbye post. For the last 1,5 years I have had the opportunity to inspire you with my work on the blog Retro Kraft Shop. It was a creative time full of challenges! I do not like farewells, but this is how it happens when you have to go further. Thank you for this time together.


Pożegnaliśmy również karnawał, stąd moja inspiracja w postaci maski weneckiej. Do ozdobienia jej wykorzystałam odciski z foremek, do których mam ogromną słabość. Aby odciski dopasować do kształtu przedmiotu, należy je wyciągać z foremki zanim masa całkowicie wyschnie. Po zaschnięciu masy, nie będzie to już możliwe.

We also said goodbye to the carnival, so I made for my last inspiration a Venetian mask. To decorate it, I used prints from molds for which I have a great weakness. In order for the imprints to match the shape of the object, they must be removed from the mold before the mass is completely dry. After drying the mass, it will not be possible to reshape it anymore.




Na połowie maski nałożyłam Crackle Glaze, aby uzyskać efekt jakby popękanej ceramiki, bardzo jestem zadowolona jak to wyszło.

I put a Crackle Glaze on half of the mask to get the effect of a cracked pottery, I'm very happy how it came out.



Wykorzystałam: / I used:
Foremka - 2 Piórka - PentartForemka - Motyl 2Foremka - Monogram 11Foremka Baroque 3 - Prima Vintage Art Decor MouldClear Crackle Glaze - DecoArtWosk - Art Alchemy Antique Brilliance - FinnabairWosk - Art Alchemy Metallique - FinnabairMgiełka - Starburst - Lindy's Stamp Gang

Ściskam Was serdecznie! / Big hugs!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz