piątek, 19 stycznia 2018

Gościnnie / Guest Designer: Esme

Witajcie! 
Jestem Esme, znana też jako Kasia ;) Od kilku lat tworzę rękodzieło i sprawia mi to wiele frajdy. Tworzę nieustająco, każdego dnia, a i tak pomysłów w głowie jest więcej niż czasu na ich realizację. Jeśli chcecie obejrzeć moje prace, to zapraszam na bloga: http://esmescrap.blogspot.com/ oraz FP https://www.facebook.com/pracowniaesme/

Hello!
I am Esme, also known as Kasia;) I have been creating handicraft for several years. It is a lot of fun for me. I create constantly, every day. I have more ideas in my head than time to implement them. If you want to see my works, I invite you to the blog: http://esmescrap.blogspot.com/ and FP https://www.facebook.com/pracowniaesme/


Praca, którą stworzyłam, to moja ostatnia mixed mediowa miłość. Czyli czarne gesso oraz Inka Gold i pasty woskowe. Stworzyłam niewielki blejtram na tablicy malarskiej.

The work that I created is my last mixed media love. Black gesso, Inka Gold and waxes. I prepared a small canvas on a painting board.


Na początku nałożyłam pastę strukturalną przez szablon. W kilku miejscach dodatkowo nałożyłam pastę pękającą. Następnie ułożyłam centralną kompozycję: ramka z foremki, metalowa serwetka, skrzydła, metalowa dziurka od klucza, mały spinacz, żarówka oraz kulki 3D w kilku rozmiarach. Dodatkowo, w kilu miejscach nakleiłam łebki śrubek i kaboszony z foremek oraz metalowy kluczyk.


First, I applied the structural paste through the template. I also applied a cracking paste in several places. Then I made the central composition: mold frame, metal napkin, wings, metal keyhole, small wooden clip, light bulb and 3D balls in several sizes. Additionally, I added the heads of screws from molds, cabochons from molds in a few places and a metal key.
 

Następnie całość, bardzo dokłądnie, pokryłam czarnym gesso.
Gdy wyschło, przystąpiłam do ozdabiania. Inkę Gold oraz pasty woskowe w kilu kolorach (Blue Velvet, Amethyst Magic, Lucky Emerald) nanosiłam palcem oraz pędzelkiem. Kolory mieszałam i przecierałam, aż uzyskałam zadowalający efekt :)


All composition I covered with the black gesso, very accurately. When it dried up, I proceeded to decorate. Inka Gold and wax pastes in several colors (Blue Velvet, Amethyst Magic, Lucky Emerald) I applied with a finger and a brush. I mixed the colors and rubbed them until a satisfactory effect :)



Serdecznie dziękuję za zaproszenie do gościnnego występu, mam nadzieję, że praca jest dla Was inspirująca.


Many thanks to Retro Kraft Shop for inviting me to a guest post. I hope that my work is an inspiring for blog readers.

Pozdrawiam ciepło,
Warm greetings,


Użyłam: / I used:

Wosk - Art Alchemy Opal Magic - Finnabair - Prima Wosk - Art Alchemy Antique Brilliance - Finnabair Foremka - Łby śrubek Foremka - Kaboszony z ciosaną powierzchnią 20mm Inka Gold 62,5g - Brązowy (935) Inka Gold 62,5g - Hematyt (911) Mikrokulki szklane D5 - 13arts Mikrokulki szklane D2 - 13arts Serwetka podłużna metalowa - brąz 2 Mikrokulki szklane - 13arts Spinacz 7x35mm Żarówka metalowa - brąz Dziurka od klucza - brąz Klucz metalowy brąz - serce Pasta strukturalna - Texture Paste - Ranger Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans Czarne gesso - Renesans Tablica malarska 14x18 - Renesans Foremka - Kaboszony 12mm

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz