sobota, 27 stycznia 2018

Do torebki / For a bag

Hej,
Jak tu tak bez kalendarza. Nowy rok rozpoczął się jakiś czas temu, gdzieś trzeba notować te wszystkie plany, zamysły i fanaberie. A mój kalendarz jest mały, w rozmiarze idealnym do torebki. I oczywiście w Retro stylu ;)

Hey,
It is difficult to live without a calendar. The new year started some time ago, and I would like to take notes of all these plans, intentions and fadedabies somewhere. My calendar is small, ideal for a bag. And of course in Retro style.


Mam bzika na punkcie dodatków do kolekcji Primy Marketing. Uwielbiam te tekturki, foliowe elementy. Nawet pasujące kolorystycznie cekiny mnie cieszą. Stąd pomysł by to właśnie nimi ozdobić kalendarz.

I'm crazy about add-ons from Prima Marketing collections. I love cardboards and foil elements. Even the colourful sequins are just perfect for me. That's why I chose them to decorate my calendar.


Kalendarz pochlapałam rozpuszczoną w wodzie Inką Gold, gdzieniegdzie dodałam brokatu.

I splashed the whole with Inka Gold dissolved in water, here and there I added a brocade.


Nie mogło też zabraknąć metalowych dodatków, które każdej pracy dodają charakteru!

I couldn't forget about metal extras that add character to every work.


Uściski! Hugs!


Użyłam: / I used:

Kaisercraft - Secret Bird Society - Classified 30x30 13arts - His&Hers - A Part of Him Kaisercraft - Factory 42 - Gears & Cogs 30x30 Dodatki Amber Moon Ephemera - Prima Samoprzylepne Tekturki - Amber Moon - Prima Dodatki Paper Dolls - Tim Holtz 13arts - Vintage moments - Paper elements Żarówka metalowa - brąz Klucz metalowy mały 3 – miedziany Arkusz naklejek z napisami - Big Words - Vintage moments - 13arts Tusz Distress Mini - Vintage Photo

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz