sobota, 9 grudnia 2017

She was a strange little girl - art journal

Hej!
Nie muszę chyba nikogo przekonywać, że prowadzenie art journala to wspaniały pomysł? Lubię tworzyć nie mając planu, a ta forma właśnie to umożliwia.

Hey!
I don't need to convince anyone that journaling is a great idea, DO I? I like to create without a plan, and this art form makes it possible.


Trudno mi opisać kolejność wykonywanych czynności. W szale tworzenia przestałam rejestrować co w danym momencie biorę do ręki. Pozwoliło mi to wypróbować różne media.

It is difficult for me to describe the order of activities. In the creation craze I stopped recording what I was taking to my hand at a given moment. This allowed me to try out different media.


Czy te ramki nie są piękne? To moje dwa ulubione wzory. Aby je postarzyć pomalowałam akrylową farbą DecoArt. Po wyschnięciu pomalowałam brązową farbą 13arts, którą po wyschnięciu starłam mokrą chusteczką.

Aren't these frames beautiful? These are my two favourite designs. In order to make them look older, I painted them with an acrylic paint from DecoArt. After drying, I painted with brown 13arts paint, which I wiped with a wet tissue after drying.


Zegary wycięłam z papieru 13arts. Znalazłam kilka dodatkowych papierowych różności, którymi uzupełniłam kompozycję.

I cut the clocks out of 13arts paper. I found a few additional paper miscellannea, which I added to the composition.


Kolejnym produktem, który polubiłam jest Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink. Za jego pomocą stworzyłam te ciemnobrązowe plamy.

Another product I liked is Adirondack Alcohol Ink. With it, I made dark brown stains. 


Spękania to oczywiście zasługa Distress Cracle Paint.

Of course, the cracks I owe to Distress Crackle paint.


Tło składa się z wielu warstw różnych mediów. Mieszałam je ze sobą do momentu osiągnięcia całkowitego zadowolenia.

The background consists of multiple layers of different media. I mixed them together until I was completely satisfied.


Wszystkie elementy przykleiłam przy pomocy żel medium. Używam go w swoich pracach naprawdę dużo. Jak dobrze, że w Retro Kraft Shopie można zakupić żel medium marki Renesans dużym opakowaniu! 

I glued all the elements together with the gel medium. I use it in my work a lot. How good that in the Retro Kraft Shop you can buy a gel medium from Renesans in large package! 


Użyłam:/I used:

Foremka - Ramka owalna Foremka - Mroźna ramka Foremka - Mandala Serwetka - Pentart Naklejki - Clippings - Tim Holtz 13arts - Vintage moments - In the past  Tusz Distress Oxide - Candied Apple Tusz Distress Oxide - Fired Brick Inka Gold 62,5g - Miedziany (903) Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Espresso Masa mikowa - Renesans Proszek - Prima Artisan Powder - Parthenay Distress Crackle Paint Rock Candy Stemple gumowe - Ultimate Grunge - Tim Holtz - Stampers Anonymous Brokat - Distress Glitter Dust - Vintage Platinum
Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans

Ściskam! Hugs!


1 komentarz :

  1. Łojezu, jakie to piękne... a ja gapa dopiero zauważyłam... Fantastyczny wpis!

    OdpowiedzUsuń