piątek, 17 listopada 2017

Jesienna dama / Autumn lady

Cześć!
Za oknem jesień, liście spadają z drzew, pojawiają się pierwsze przymrozki...
Postanowiłam więc, że zrobię jesienną pracę na moją dzisiejszą inspirację w Retro Kraft Shop. 
Tak powstała jesienna dama.
Drewnianego manekina ubrałam w tkaninę namoczoną w utwardzaczu.
Dodałam naturalne liście, które spadły już z drzew, papierowe listki oraz metalowe dodatki: metalową serwetkę, motyla z kwiatem oraz małą ramkę. 
Z małej ramki zrobiłam "broszkę" z liściem. A zamiast paska - róże na tiulu...
Wszystko przetarłam woskami Finnabair (Red Amber, Lucky Emerald, Amethyst Magic), farbką Finnabair Art Alchemy Sparks (Dragon's Eye) oraz Inką Gold w kolorze starego złota.

Hello!
Autumn is behind the window now, leaves fall from the trees, the first frosts is appearing... 
So I decided that I would create an autumn project for my inspirational post in the Retro Kraft Shop blog today. 
I created an autumn lady. 
I dressed a wooden manneqiune in a fabric soaked in a hardener. 
I added natural leaves, which were fallen from the trees, paper leaves and metal embellishements: metal napkin, butterfly with flower and a little frame. 
I maked a "brooch" with leaf from this little frame. I added roses on tulle instead of a belt... Everything I rubbed with Finnabair waxes (in the colors Red Amber, Lucky Emerald, Amethyst Magic), Finnabair paint Art Alchemy Sparks (in the color Dragon's Eye) and Inka Gold (in the color Old Gold).










Użyłam: / I used:
Motyl metalowy - brąz Ramka metalowa - brąz Serwetka podłużna metalowa - brąz 9Kaboszon przezroczysty okrągły 8mm Taśma na tiulu z różami - ecru Glossy Accents 59ml
Inka Gold 62,5g - Stare Złoto (918) Farba Akrylowa - Art Alchemy SparksWosk - Art Alchemy Antique Brilliance - Finnabair 
Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans
Pozdrawiam
Hugs
:)

2 komentarze :