poniedziałek, 23 października 2017

Retro KIT 'Boudoir' - garść inspiracji i tutoriali!

Zapraszamy dziś na garść inspiracji i tutoriali dookoła Retro KITa 'Boudoir' i produktów, które się w nim znalazły. Aby być na bieżąco z całą wiedzą i twórczością, która wychodzi spod utalentowanych rąk zespołu Retro KIT Edusign Team, zapraszamy do grupy KITowej na Facebooku.









Ja jako bazę wykorzystałam woreczek jutowy, w którym znajdowały się przydasiowe skarby. Zrobiłam warstwowe tło używjąc skrawków koronek, papieru nutowego oraz paseczków z kory. Wyszystkie elementy postarzyłam używając mocnej kawy. 

Zdjęcie użytkownika Monika Januszewska-Rosik.

Podczas pracy nad woreczkiem dowiedziałam się, że uwielbiam korę! Zobaczie jak ciekawie wygląda wkomponowana w tło.

Zdjęcie użytkownika Monika Januszewska-Rosik.

W ramce postarzonej proszkami Primy i kawą umieściłam buteleczkę z brokatem. Ramkę oplotłam gałązką z doklejonym chrobotkiem. Czy wiecie, że gdy do kawy dodacie jedynie odrobiny wody, będziecie mogli postarzyć nawet szklaną buteleczkę?

Zdjęcie użytkownika Monika Januszewska-Rosik.


Oto moja propozycja czekoladownika wykonanego w całości z Retro Kita.

Zdjęcie użytkownika Agnes Kieler.

Cały czekoladownik powstał przy uzyciu dostepnych w kitcie papierow i dodatków.Do wykonania bazy użyłam A4 220g paper - brown przód wykonałam z papieru 13 arts Vintage Moment - Nostalgia kwiaty pomalowałam pudrem tak samo jak i ramkę.Elementy dekoracyjne ułozyłam w kompozycję przecinając pewne metalowe dodatki.Całosć ozdobiłam koronką i curly moss.

Zdjęcie użytkownika Agnes Kieler.

Do uzyskania efektu postarzanego zdjęcia ...nałożyłam na nie Distress Clear Crackle.

Zdjęcie użytkownika Agnes Kieler.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz