środa, 20 września 2017

Sentymentalnie / Sentimental

Hej,
Stara książka stała się moim art journal'em. Powstał w niej mediowy wpis. Koniecznie musiałam pobawić się nowymi tuszami Distress Oxide. Wniosek? Są świetne!

Hi,
The old book has become my art journal. I created mixed media page in it. I had to play with the new Distress Oxide inks. Conclusion? They are great!



Zabawę zaczęłam od odbicia kilku stempli przy pomocy platformy od Tima Holtz'a na papierze 13arts. Bardzo się cieszę, że nie musiałam ciąć papieru, by móc skorzystać z tego narzędzia. Stemplowanie mogłam powtarzać do momentu, aż w pełni byłam zadowolona z odbicia.

I started playing with a couple of punches with the help of Tim Holtz's platform on 13arts paper. I am so glad I did not have to cut the paper to use this tool. I could repeat the stamping until I was fully satisfied with the reflection.



Najważniejsze jest jednak tło! Najpierw zabezpieczyłam strony białym gesso. Po wyschnięciu dodałam nieco struktury przy pomocy maski i mikstury, która powstała z gel medium i proszku od Pentartu.

But the most important thing is the background! First, I secured the page with white gesso. After drying, I added some of the structure with a mask and a mixture of gel medium and Pentarts powder.


Wybrałam 3 kolory Distress Oxide i nałożyłam za pomocą aplikatora. Po podsuszeniu pochlapałam  wodą i wróciłam do zabawy tuszami nakładając je przez maskę. Po tym etapie również użyłam trochę wody.

I chose 3 colors of Distress Oxide and applied with applicator. After drying, I splashed with water and returned to playing with the ink with the mask. After this stage I also used some water.


Kiedy całość wyschła dodałam nieco stempli tu i tam. Pismo i szachownica, są dobre na każdą okazję. Ułożoną kompozycję pochlapałam na koniec białym gesso. A brzeg książki pocieniowałam tuszem.

When all dried up I added some punches here and there. Script and chessboard are good for any occasion. In the end I splashed the composition with white gesso. Also, I shaded the edge of the book with Distress ink.



Trzymajcie się! Hugs!


Użyłam:
I used:

Tusz Distress Oxide - Faded Jeans Tusz Distress Oxide - Broken ChinaTusz Distress Oxide - Peeled Paint

       13arts - Vintage moments - Old letters  Białe gesso - RenesansProszek 3d - Drobnoziarnisty - Pentart     Stemple gumowe - Ultimate Grunge - Tim Holtz - Stampers Anonymous Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans     Stemple - Auto Vintage - Motor - Scrapberry's Stemple gumowe - Ceci n'est pas une tache - Carabelle Stempel gumowy - Valises - Carabelle Photobooth Card Strips - Tim Holtz Idea-ology Naklejki Big Chat - Tim Holtz Szablon 6x6 - Well Rounded - Crafter's Workshop Inka Gold 62,5g - Srebrny (902)
Platforma do stemplowania -  Tim Holtz Stamp Platform

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz