poniedziałek, 18 września 2017

Gościnnie: / Guest Designer: Dreamy Attic

Witajcie, na imię mam Patrycja, w sieci znana jako Dreamy Attic. Tworzę od kilku lat - najpierw był dekupaż, potem bardzo szybko pokochałam mixed media i scrapbooking. Prowadzę bloga www.dreamy-attic.blogspot.com, powoli próbuję organizować warsztaty artystyczne. Wykonuję różne rzeczy: layouty, kartki, kompozycje przestrzenne, art journale, karty ATC...

Hello Everyone,

My name is Patrycja and I am better known as Dreamy Attic. I am crafty person since few years - my first love was decoupage, but very quickly I felt in love with mixed media and scrapbooking. I lead a blog - www.dreamy-attic.blogspot.com - I also try to organize my own workshops. I make LO's, cards, 3D compositions, art journals, ATC's...



Dzisiaj mam ogromną przyjemność poinspirować Was jako gościnna projektantka w Retro Kraft Shop - to dla mnie wyróżnienie :).

Od pewnego czasu chodził za mną łapacz snów, ale nie taki znów typowy. Chciałam, by był na nim księżyc, mój stary, dobry znajomy :). Jak księżyc, to z bicyklem, by było bajkowo - a wokół gwiazdy. Całość otacza kłębiąca się materia gwiezdna i pył - czyli kamyki i gaza :)...reszta to czysta abstrakcja :). 

Today I have a big pleasure to inspire on Retro Kraft Shop blog as a guest designer - I feel honoured :).

Since some time I thought about dream catcher...I wanted to have a moon riding on bicycle on it, He's my old, good friend ;)..and stars, to make it like a fairy tale. Whole composition is surrounded by stellar matter and stardust - art stones and gauze :). The rest is pure abstraction :). 



Bazą mojego projektu jest drewniany tamborek, ale postanowiłam dodać przestrzeni, więc na tył koła nakleiłam tekturę falistą - można ją uzyskać z kawałka pudła kartonowego zrywając wierzchnią warstwę papieru. Po umocowaniu całość pokryłam czarnym gesso. Po wyschnięciu ułożyłam kompozycję, poszczególne elementy przytwierdzając klejem na gorąco. Art stones i gazę kleiłam gel medium 3D, dodałam też trochę pasty piaskowej, powstałą masę nakładałam szpatułką. Potem całą kompozycję pokryłam znów czarnym gesso, następnie dodałam troszkę mgiełek, by zakryć miejsca, gdzie przebijała biała pasta. Ostatnim krokiem było nałożenie farb Inka Gold - te preparaty lubią sobie czasem przyschnąć, należy więc przed użyciem spryskać je wodą. Nakładałam je pędzlem, raczej wcierając w powierzchnię. 

A base of my project is wooden hoop, but I wanted to add some more space so I made a back - I used corrugated cardboard. I covered all the surface with black gesso and dried with heat gun. I glued all elements with hot glue - art stones and gauze I had to glue with heavy body gel plus fine-grained sand effect paste. After drying I covered all with black gesso again, I also added some mists to hide white places. The last step was painting with Inka Gold paints - I used orange, gold, turquoise and aquamarine colors. Sometimes they like to dry out, but then you can spray them with some water to make application easier. I mixed them in many ways :), but you can see I used mostly gold and orange on the project. 





Na koniec dodałam sznurek jutowy w kolorze brązowym - do zawieszenia :).  Mój łapacz zdobi ścianę tuż przy mojej małej strefie tworzenia - cieszy oko :). 

At the end I used jute cord to hang it on the wall.  Tadaaam :)! It's ready! 



Mam nadzieję, że udało mi się zainspirować kogoś z Was - pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że do następnego razu!

I believe I have inspired someone :) - I hope to visit you again!

Użyłam: / I used:

Kwiatek metalowy 15 – brąz Kwiatek metalowy 1 - brąz Kwiatek metalowy 7 – brąz

Metalowy trybik - 4 cmDuża metalowa strzała - brąz Bicykl metalowy - brąz

Żel 3d Heavy Body Gloss - Renesans Kulki 3d - Duże - Pentart Kulki 3d - Małe - Pentart

Inka Gold 62,5g - Turkusowy (922) Inka Gold 62,5g - Złoty (901) Inka Gold 62,5g - Akwamaryna (927)

Inka Gold 62,5g - Pomarańcz (907) Czarne gesso - Renesans Masa piaskowa drobnoziarnista - Renesans

Wstążka jutowa 10mm



1 komentarz :