czwartek, 31 sierpnia 2017

Retro Inspiracje / Retro Inspirations: Be Brave


Hej,
Czasami zdarzy mi się zrobić jakąś kartkę. Tę poszarpałam, pobrudziłam, pochlapałam, nawet kwiaty zrobiłam do niej samodzielnie.

Hi,
Sometimes cardmaking just happens to me. This card I've ripped, stained, splashed, even made flowers by myself.


Wykrojnik od Carabelle Studio świetnie się sprawdził w pracy z foamiranem. Wycięłam dużo małych kwiatków i pokolorowałam je za pomocą Distress Oxide. Koniecznie chciałam wypróbować jak się sprawdzą w tej roli. Podgrzane płatki pięknie zwinęły się do środka. A kolor pozostał cudownie intensywny. Nie mogłam też oprzeć się serwetce, która również znajduje się w tym zestawie. Jest urocza i nie powoduje problemów z wyjmowaniem i czyszczeniem. W kilka sekund wycięty element może gościć już na kartce.

The cutting dies from Carabelle Studio worked great with foamiran. I cut a lot of small flowers and colored them with Distress Oxide. I really wanted to try out whether they fit this role. Warm petals curled beautifully inside. And the color remained wonderfully intense. I could not resist the doily that is also included in this kit. It is charming and does not cause problems with removal and cleaning. In a few seconds, the cut piece can be on the card.


Papiery, których użyłam to nowa kolekcja 13arts. Wycięłam z nich trochę elementów do zbudowania kompozycji. Na koniec pochlapałam i pobieliłam brzegi białym gesso.

The papers I used were the new 13arts collection. I cut out some of them to build the composition. At the end I splashed and whitened the edges of the white gesso.


Na koniec dodałam napis pobrudzony tuszem i kartka gotowa.

At the end I added ink stained inscription and card was ready.

Trzymajcie się! Hugs!


Użyłam:
I used:

Wykrojniki - Des Fleurs by Azoline - Carabelle Studio Tusz Distress Oxide - Fossilized Amber Tusz Distress Oxide - Peeled Paint  Quote Chips - Tim Holtz Idea-ology Dodatki Botanical Layers - Tim Holtz 13arts - Vintage moments - In the past 13arts - Vintage moments - Old letters Tusz Distress Mini - Vintage Photo Białe gesso - Renesans


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz