czwartek, 20 lipca 2017

Retro Inspiracje: Prosty mediowy przepis Letike / Retro Inspirations: Letike's easy mixed media recipe


Hej,
Żeby zacząć mediować wcale nie trzeba mieć ogromnego zestawu przydasi. Moja praca powstała tak naprawdę dzięki 4 rzeczom: 2 kolory wosków od Primy, czarne gesso i żel medium. Choć na koniec pokusiłam się o chlapnięcia Inką Gold to uważam, że nie były one konieczne.

Hi,
To start doing mixed media art, you don't need to possess a huge set of stuff. My work was actually created with just 4 things: 2 colors of waxes from Prima, black gesso and gel medium. Although at the end I was tempted to splash some Inka Gold, I do not think it was necessary.


Moja kompozycja składa się głownie z odcisków z foremek. Często powtarzam moje ulubione wzory, zwyczajnie nie potrafię się od nich oderwać. Oczywiście wszystko to można zastąpić czymś innym. Zwykle przypadkowo znalezione przedmioty prezentują się najlepiej.

My composition consists mainly of prints from the mould. I often repeat my favorite patterns, I simply can not break away from them. Of course, all this can be replaced by something else. Usually, accidentally found items look the best.


Dopóki nie wpadły mi w ręce metalowe ramki nie wiedziałam jakie są świetne! Idealnie nadają się do mediowania. Dołożyłam jedną na wierzch mojej kompozycji i jak żel złapał pomalowałam całość czarnym gesso. 

Until metal frames came into my hands, I did not know how great they were! They suit ideally for mix media art. I put one on top of my composition and when the gel got caught, I painted the whole with black gesso.


Kiedy moje pudełko wyschło (a nie czekałam na to długo) chwyciłam za woski od Primy. Kolory jakich użyłam to Fire Ruby i Lucky Emerald. Nakładałam je naprzemiennie głownie palcem, a w trudno dostępnych miejscach pędzlem.

When my box dried (I didn't wait long) I grabbed Prima waxes. The colors I used are Fire Ruby and Lucky Emerald. I put them alternately - mostly with my finger, and with brush in hard to reach places.


Na koniec przykleiłam napis. W zestawie od Tim'a Holtz'a jest ich całe mnóstwo, chyba dłużej zajęło mi wybieranie napisu niż samo woskowanie pudełka ;) 

At the end I stuck the inscription. There are plenty of them in Tim Holtz's kit, I guess it took me longer to select the inscription than just waxing the box;)


Trzymajcie się! Hugs!


Niezbędne mi było:
Necessary to me were:

Wosk - Art Alchemy Antique Brilliance - Finnabair Czarne gesso - Renesans Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans  Foremka - 2 Piórka - Pentart  Zestaw owalnych metalowych złotych ramek Foremka - Żarówka Foremka - Kaboszony 30mm Fimo Air Light White 125g Foremka - Łby śrubek Foremka - Małe Skrzydła Nożyczki metalowe 3,6cm - brąz Quote Chips - Tim Holtz Idea-ology Foremka - Ramka "serce"  Scrapberry's - Edge Of Town - Mechanic On Duty

7 komentarzy :