wtorek, 25 lipca 2017

Gościnnie / Guest Designer: Agnes Kieler & Retro KIT 'Czas Leci'

Witajcie, mam na imię Agnieszka i dostąpiłam zaszczytu pokazania jednej ze swoich twórczości na blogu Retro Kraft Shopu... super niespodzianka i radość.

Miłośniczka kawy i gorzkiej czekolady...
We wszystko co tworzę wkładam wiele swojego serca i pasji.
Moja przygoda ze scrapbookingiem trwa już ładnych kilka lat a od roku pokazuję ją Wam na mojej stronie.



Codziennie uczę się nowych technik, a te które poznałam przekazuje w moich tutorialach i inspiracjach dla firm.
Uwielbiam mix-mediowe szaleństwo chlapania farbami, tuszami które czasem pochłania mnie bez reszty i wtedy powstają projekty bardziej szalone i skomplikowane....ale tworzenie kartek, albumów i tych bardziej czystych form też nie jest mi obce.
Zapraszam... rozgośćcie się i może znajdziecie w mojej twórczości coś co was zainspiruje.

Jakiś czas temu na warsztat poszedł ZEGAR, dość spontanicznie bez ciśnienia tak z potrzeby stworzenia ... i udało mi się go nawet wykonać w moim ulubionym zestawie kolorystycznym. Baza zegara pochodzi od egoCraft gdzie jest dostępna w trzech wersjach rozmiarowych, a media których użyłam pochodziły od Retrokita z którego byłam niesamowicie zadowolona i już nie mogę się doczekać kolejnego ;)

ok dość gadania....zapraszam na zdjęcia 

ZEGAR kojarzy mi się z fragmentem tej piosenki...

Małe kino,
czy pamiętasz małe, nieme kino?
Na ekranie Rudolf Valentino,
a w zacisznej loży ty i ja...
Na ekranie
on ją kocha i umiera dla niej.
My wierzymy, bośmy zakochani,
dla nas to jest prawda, a nie gra.








Retro KIT 'Czas Leci'


2 komentarze :