poniedziałek, 22 maja 2017

Retro KIT: Blejtram 'Ulotne Chwile' / Canvas 'Fleeting Moments'


Witajcie! Mam dzisiaj dla Was kolejną pracę z wykorzystaniem tylko i wyłącznie elementów z Retro KITu. Zabawa z nim jest przednia! 

Hello! Today I have another project for you, using only elements from Retro KIT. Playing with it is so much fun!


Jako bazę nałożyłam Crackle Paint, która po wyschnięciu utworzyła nierównomierną, spękaną strukturę. Kolejnym krokiem było dodanie koloru, czyli rozwodnionego Antiquing Cream. Na tak przygotowane tło nakleiłam powycinane z papierów elementy oraz dodatki. 
Przy użyciu czarnego gesso i różnej wielkości zakrętek odbiłam koła.

As a base, I applied Crackle Paint, which, after drying, formed an uneven, cracked structure. The next step was to add color, diluted Antiquing Cream. On this prepared background, I added cut-out elements from papers and embellishments.
With black gesso and different sizes of caps, I stamped the circles.



Inka Gold, którą również znajdziecie w zestawie, można rozwadniać. Po dodaniu nieco wody zrobiłam złote kleksy.

Inka Gold, which you will also find in the set, can be diluted. After adding some water I made golden splashes.



 Lekkości pracy nadały: sizal, mech curly moss oraz pocięta i rozwarstwiona wstążka jutowa.
Sisal, curly moss and jute ribbon added lightness to the project.




Wykorzystałam / I used:


Ściskam! / Hugs!




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz