sobota, 29 kwietnia 2017

Retro Inspiracje: / Retro Inspirations: Vintage Blues


Dzisiaj wykonałam jako inspirację zawieszkę w stylu vintage, którą ozdobiłam naturalnym suszem curly moss. Daje fajny efekt urozmaicenia i sprawia, że praca jest mocno 3D.
Są to gałązki, z których każda jest inna. Są powyginane w różne strony, mają rozmaite długości... ale są elastyczne, więc można je dostosować do projektu. Dodatkowo pokombinowałam z pudrem i woskami Prima Marketing. Zmieszałam je ze sobą i pokryłam całość ramki.

Today I have made a vintage hanging board, which I decorated with natural dry curly moss. It gives a nice decorative effect and the impression of 3D. I also used a few twigs which have different lengths and are curved in various ways. They are flexible so you can adjust them to your project.








Użyłam: / I used:

Mech curly moss 25g   Taśma filmowa - Tim Holtz Idea-ology Foremka - Mała ramka "winogrona" Masa plastyczna - Biała Łańcuszek metalowy 8x6mm - brąz Buteleczka z korkiem 1,3x2,5cm Ażurowy metalowy motyl - brąz Metalowy trybik - 1,7 cm Metalowy trybik - 2,5 cm - wzór 1Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans    Kaboszon przezroczysty okrągły 2,5cm  Narożniki albumowe metalowe – brąz 4     Foremka - Otwarta książka Serwetka metalowa okrągła - brąz    Białe gesso - Renesans  Tusz Archival - Jet Black  Proszek - Prima Artisan Powder - Parthenay Zestaw stempli gumowych - Prima Net&Wire
Wosk - Art Alchemy Antique Brilliance - FinnabairMała kremowa żaróweczka - żywiczna

 
Aga Baraniak




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz