poniedziałek, 19 grudnia 2016

Gościnna Projektantka: Nietypowa bombka eMKi / Guest Designer: eMKa's unusual bauble

Cześć!
Dzisiaj po raz kolejny mam zaszczy gościć na blogu Retro Kraft Shop. Z tej okazji, przygotowałam nietypowy świąteczny projekt - bombkę z ciekawym wnętrzem... Umieściłam w niej m.in. stary wiatrak, żarówkę Primy oraz kilka trybików, a także sporo innych materiałów dostępnych w Retro Kraft Shop...


Hello!
Today, once again I have the honor of being hosted on the Retro Kraft Shop blog. On this occassion I prepared an unusual Christmas project - a Christmas bauble with an interesting interior... In it, I put, among other things, an old windmill, a Prima Marketing lightbulb, a few gears and also many other materials avaliable at Retro Kraft Shop... 





 





Niestety, to mój ostatni gościnny projekt, więc ogromnie dziękuję za możliwość bycia Gościnną Projektantką na blogu Retro Kraft Shop. Mam nadzieję, że podobały Wam się moje prace. Pozdrawiam i życzę Wam Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

Unfortunately, this is my last guest project, so a big thank you for the opportunity to be a Guest Designer on the Retro Kraft Shop blog. I hope that you liked my work. I wish you a Merry Christmas and a Happy New Year!



Użyłam: I used:

Żarówki duże - Prima Junkyard Findings Zestaw napisów - Perfect - SnipArt Weathered Wood 59ml - DecoArt

Antiquing Cream - English Red Oxid - DecoArt Antiquing Cream - Patina Green - DecoArt Inka Gold 62,5g - Miedziany (903)

Inka Gold 62,5g - Złoty (901) Inka Gold 62,5g - Szampański (932) Trybiki i zębatki - SnipArt

Serwetka metalowa okrągła - brąz Metalowy trybik - 3,4 cm

1 komentarz :