sobota, 5 listopada 2016

Retro Inspiracje: Skarby jesieni / Retro Inspirations: Autumn treasures


Witajcie! Na dzisiaj przygotowałam wpis do art journala w kolorach jesieni. Do stemplowania użyłam darów jesieni - liści przyniesionych ze spaceru. Pomalowane farbami liście i odbite na papierze tworzą naprawdę ciekawe efekty. Jeśli lubicie takie eksperymenty, to koniecznie spróbujcie. Dodatkowo wkleiłam zasuszone listki, te same wykorzystane wcześniej do stemplowania. Stempel listek od Carabelle pokolorwałam moimi ukochanymi tuszami Distress. 

Hello! For today I prepared an Art Journal page in autumn colors. To stamp with, I used the gifts of autumn - some leaves brought from a walk. Leaves painted with paints and stamped on the paper create really interesting effects. If you like experiments, you definitely should try this technique. Additionally, I pasted on dried leaves, the same used earlier for stamping. The Carabelle leaf stamp was coloured with my beloved Distress Inks.







Wykorzystałam:

Naklejki Small Talk - Tim HoltzMedia Fluid Acrylics - Raw Umber - DecoArtMedia Fluid Acrylics - Yellow Oxide - DecoArtStempel gumowy - Feuilles - CarabelleHexagon - stempel akrylowy KaisercraftSheet Music - stempel akrylowy KaisercraftAżurowe listki - Retro Kraft - SnipArtTusz Distress - Vintage PhotoTusz Distress Mini - Peeled Paint
Tusz Distress Mini - Pine NeedlesTusz Distress Mini - Barn DoorDuża tarcza zegarowa 15


Uściski!/Hugs!



1 komentarz :

  1. Uwielbiam art. journale. Szkoda, że ostatnio mam tak mało dla nich czasu :-( A ten wpis jest świetny, świetny, świetny!

    OdpowiedzUsuń