środa, 9 listopada 2016

Retro Inspiracje: Aga główkuje / Retro Inspirations: Aga gets creative


Witajcie kochani retromaniacy. Dzisiaj przygotowałam coś, co mam nadzieję Was zaskoczy i zmobilizuje do główkowania przy użyciu różnych narzędzi.

Hello dear retromaniacs. Today I prepared something that Ii hope to surprise you with and encourage you to be creative when using various tools.

Szkatułkę w całości pokryłam gessem. Następnie porobiłam przecierki z farb Inka. Użyłam do tego dwóch kolorów: złota oraz granatu.

I covered the whole chest with gesso. Then I rubbed on some Inka Gold. I used two colours: gold and dark blue.


Postanowiłam wykorzystać również nowy wykrojnik Carabelle Studio jako maskę. Tak tak, dobrze czytacie. Nałożyłam przez niego strukturę. Z początku chciałam wycinać wzór, ale to jest takie oczywiste. :)

I also decided to use my new Carabelle Studio cutting die as a stencil. Yes, you read that right. I used it to apply texture through it. Initially I wanted to cut out the shape, but that would be so obvious. :)


Całość szkatuły ostemplowałam nowo zakupionymi stemplami Kaisercraft i pochlapałam mgiełką Distress. Jak widać stemple te służą nie tylko do używania ich jako sentencje czy napisy, ale również można nimi doskonale zrobić tło.

I stamped my newly bought Kaisercraft stamps all over the chest and splashed with Distress Spray. As you can see, the stamps can serve not only as the inscriptions themselves, but will also work great when preparing a background.


Kaboszonami postanowiłam wykończyć pracę, aby dodać jej urozmaicenia.
I decided to use cabochons to put a final touch to the project and embellish it.



Tekturkę pomalowałam złotą Inką, a następnie na napis naniosłam Glossy Accents, który znalazł się również na naniesionym wzorze przez wykrojnik. Chciałam tym preparatem uzyskać krople deszczu, które osiadły na teksturze jak rosa.

I covered the chipboard with gold Inka and then applied Glossy Accents, which I also used on the pattern I stenciled with the cutting die. I wanted to achieve the effect of raindrops settling like dew on the texture.


pozdrawiam Was serdecznie i do następnego razu :)
hugs and until next time :)
Aga Baraniak



Użyłam: / I used:

Wykrojniki - My Heart by B. Koopsen - Carabelle Sentiments - Moments - stemple akrylowe Kaisercraft Zestaw napisów XXL - Create art - SnipArt

Inka Gold 62,5g - Stare Złoto (918) Inka Gold 62,5g - Granatowy (913) Gesso białe - Maimeri Acrilico 200ml

Tusz Archival - Jet Black Crackle Accents 59ml Glossy Accents 59ml

Picket Fence Distress Spray Stain Kaboszon przezroczysty okrągły 1,6cm Uchwyt metalowy - głowa lwa - brąz 2

1 komentarz :

  1. Jestem zachwycona, podziwiam i podziwiam!!! Śliczna szkatułka. Chyba się w końcu skuszę na inkę-gold. Niesamowicie nadaje połysku!

    OdpowiedzUsuń