czwartek, 30 czerwca 2016

Retro Inspiracje: Czas / Retro Inspirations: Time


Witam serdecznie wszystkich! Dzisiaj chciałabym pokazać wam mój ostatni projekt dla DT Retro Kraft Shop. Nadszedł taki czas w moim życiu,  że muszę na na jakiś czas odłożyć pędzle i farby. Jednak mam nadzieję, że niebawem wrócę z nowymi projektami. Chciałabym serdecznie podziękować Agnieszce i Kubie za niesamowitą szansę jaką mi dali. To był cudowny czas spędzony na tworzeniu z tak utalentowanym dziewczynami z DT.

Hi, today I would like to show you my last post for DT Retro Kraft Shop. There came a time in my life that I have to put away brushes for a while. But I hope that soon I will return with some new projects. I want to thank Agnieszka and Kuba for this amaizing oppurtinity they gave me . I have had a wonderful time creating with the talented ladies on the design team.




Stworzyłam blejtram ze starymi zużytymi pędzelkami. Cała kompozycja mieści się na odwrocie blejtramu, aby stworzyć ciekawą teksturę użyłam maskę Creafter's Workshop. Użyłam wielu tekturek z SnipArt - napis, ramka z trybikami oraz zegar. Nałozyłam na nie czarne gesso, a następnie użyłam farb DecoArt.

I created a canvas with altered old paint brushes. I made this project on the back of the canvas, creating the texture with a Crafter's Workshop stencil. I used lots of chippies from SnipArt: words, a frame with gears and a clock. I altered them with black  gesso, and then painted with DecoArt fluid acrylics.



Przykleiłam wiele metalowych elementów takich jak: trybiki, zegarki, skrzydła, kwiaty i wiele innych.W ostatnim etapie zaczęłam dodawać kolory mojej pracy. Użyłam niezawodne mgiełki Distress Spray Stain oraz farby akrylowe DecoArt. Blejtram pomalowałam głownie w tonacjach niebieskich i fioletach, zaś na środku użyłam złotych odcieni. Krawędzie potuszowałam czarnym StazOn.

I also glued down lots of metal embellishments like: gears, clock, wings. flowers and many more. The last step was to add some colors. I used Distress Spray Stain and DecoArt fluid acrylics. I painted the canvas with blue and violet tones. In the middle I used lots of gold paint. Then inked the edges with a black ink pad.



Do zobaczenia Aisha
See you soon Aisha



Użyłam / I used 



Gęsty żel matowy - Maimeri Acrilico 200ml
       Media Fluid Acrylics - Carbon Black - DecoArt

  
Inka Gold 62,5g - Srebrny (902)Ramka z trybikami - kwadrat - SnipArt       Wilted Violet Distress Spray StainZestaw napisów - For the record - SnipArt    Duży zegar - SnipArtKwiatek metalowy 3 – brąz    Kwiatek metalowy 13 - brąz   Metalowy trybik - 1,7 cm

Metalowy trybik - 1,8 cm - wzór 1    Kurki z korpelkami - Prima Junkyard Findings   W chmurach - Prima Junkyard Findings


Stalówki - Tim Holtz Idea-ology  Naklejka kaboszon epoksydowy 3 cm 3 szt.   Szablon 6x6 - Screen Print - Crafter's Workshop


Evergreen Bough Distress Spray Stain   Blueprint Sketch Distress Spray Stain  Seedless Preserves Distress Spray Stain



                        

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz