sobota, 2 kwietnia 2016

Retro Inspiracje: Pięć wisiorków / Retro Inspirations: Five pendants

Jakiś czas temu w sklepie pojawiły się bazy kaboszonowe - okrągłe i eliptyczne, w różnych metalicznych kolorach. Ja lubię wypełniać je różnościami i zalewać za pomocą Glossy Accents lub wypełniać pasującym powiększającym szklanym kaboszonem - tak stworzona ozdoba może służyć jako wisiorek, breloczek lub dodatek do większego projektu.

A little while ago new cabochon settings arrived at our store - round or elliptical, in a few metallic colours. I like filling them with various elements and cover with Glossy Accents or a matching glass cabochon - a creation like this can be a pendant or a key chain or an embellishment for a bigger crafting project.

Tym razem przygotowałam pięć wisiorków / breloczków. Pięć bardzo różnych, bo każdy z nich trafi do jednej z naszych projektantek. One jeszcze nic nie wiedzą o tym projekcie - ciekawe czy odgadną który robiony był z myślą o kim. Jeśli nie, to będę się chyba musiała grubo tłumaczyć. ;)

This time I created five pendants / key chains. Five different ones, as each one was created with one of our designers in mind. They don't know about this project yet - I wonder if they'll be able to identify which one was supposed to repsent who. If not, I guess I'll have some serious explaining to do. ;)


Jedną z baz wypełniłam zegarkowymi elementami i zalałam Glossy Accents.
One of the settings was filled with watch mechanism elements and sealed with Glossy Accents.

Fioletowy wypełniłam kulkami pofarbowanymi na fioletowo za pomocą tuszu StazOn, ułożyłam w nim kilka trybików, a na górze usiadł również StazOnem pomalowany ptak.

The purple one was filled with beads, which I previously dyed with StazOn ink, a few gears and a bird - also made purple with StazOn.

Ciemny posiada tło z płatków miki, na których usiadł tekturkowy motyl ostemplowany i potuszowany dla odrobiny koloru. Pod warstwą Glossy zatopiłam też napis, aby nie było wątpliwości w interpretacji. ;)

The dark one has a background of mika flakes, among which a chipboard butterfly has found shelter, having first been stamped and inked a little. Under a layer of Glossy Accents there's also a word sticker, so that there is no mistaking the meaning. ;)


W ciemnoszarej bazie stworzyłam kompozycję z malutkich papierowych elementów wyciętych z kolekcji Story Book Kaisercraft, które zamknęłam pod powiększającym szklanym kaboszonem.

The dark grey setting was filled with small paper elements cut out from the Story Book kaisercraft collection and then sealed with a glass cabochon, which magnifies the images underneath.

Złotą okrągłą bazę wyłożyłam pofarbowaną lekko na biało jutą i zegarowym ćwiekiem i zalałam Glossy.

The gold round base was filled with a piece of burlap, painted with a little bit of white and a clock brad and then sealed with Glossy.


Czy da się w nich rozpoznać nasze projektantki? :)
Can you recognise our designers in them? :)

Użyłam: / I used:

Baza kaboszonu - srebrna 5x3,2cm Baza kaboszonu - brąz 5x3,2cm Baza kaboszonu - brąz 3,6x2,8cm

Baza kaboszonu - miedziana 3,6x2,8cm Baza kaboszonu - srebrno-szara 3,6x2,8cm Kaboszon przezroczysty okrągły 2,5cm

Glossy Accents 59ml Zestaw papierów - Kaisercraft - Story Book 15x16,5 Ptaszek żywiczny

Tusz StazOn Midi - Gothic Purple Tkanina jutowa A4 5szt. Naklejki z napisami - Prima The Archivist

Metalowy trybik 1 - brąz Metalowy trybik 3 - brąz Metalowy trybik 2 - brąz

Tusz StazOn Midi - Jet Black Tusz Distress Mini - Vintage Photo Tusz Distress Mini - Rusty Hinge

Lakier matowy - Varnish Ultra Matte  -  DecoArt



Pozdrawiam ciepło,
Hugs,


4 komentarze :