sobota, 23 kwietnia 2016

Retro Inspiracje: Mądra Sowa / Retro Inspirations: A Wise Owl


Witam
Dzisiaj chciałbym pokazać Wam mój wiosenny blejtram z cudowną sową. Jak już pewnie zauważyliście uwielbiam używać metalowe elementy. To zawsze jest wielka przyjemność dla mnie, tworzyć coś z dużą ilością metalowych dodatków.

Hi
Today I would like to show you my spring canvas with one of my favorite birds - owl.
As you know I love to play with metal elements. It's always a lot of fun for me to create something with lots of metal embellishments.


Aby stworzyć interesujące tło użyłam gazę, papier i preparat pękający DecoArt. Do dekoracji sowy użyłam pocięte metalowe serwetki. Następnie przykleiłam wszystkie dodatki: kwiaty, ptaki, łyżkę, metalowe kółka zębate buteleczkę i wiele innych. Pokryłam je czarnym gessem oraz pomalowałam farbami akrylowymi DecoArt i mgiełkami Distress spray stain. Kiedy wszystko wyschło nałożyłam palcami Inkę Gold.

For my background I used lots of gauze , tissue paper and DecoArt crackle glaze to add more intereting texture. I cut a metal doily into pieces and decorated this beautiful owl. Then I glued all embellishments: flowers, birds, a spoon, gears, a bottle and many, many others. I covered it with black gesso and painted over it with DecoArt acrylic paints and Distress spray stain. When everything dried I used my fingers to add some highlights with Inka Gold.






Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój mix mediowy wiosenny blejtram. Pozdrawiam, Aisha
I hope you have enjoyed my mix media spring canvas . Hugs, Aisha



Użyłam: / I used:

Media Fluid Acrylics - Sap Green - DecoArtMedia Fluid Acrylics - Green Gold - DecoArtMedia Fluid Acrylics - Blue Green Light - DecoArt
Inka Gold 62,5g - Zielony (928)  Inka Gold 62,5g - Stare Srebro (909)  Inka Gold 62,5g - Jasna Zieleń (906)


Mowed Lawn Distress Spray StainClear Crackle Glaze - DecoArt   Peeled Paint Distress Spray Stain


Liść z biedronką 2,4cm - brąz Kwiatek metalowy 1 - brąz  Kaboszon przezroczysty okrągły 8mm
Ptaszek żywiczny   Piórko metalowe - srebrneSowa metalowa okrągła - brąz


Serwetka metalowa okrągła - brąz 2   Metalowy trybik 3 - brąz  Metalowy trybik 2 - brąz


Łyżeczka metalowa z koroną - miedzianaSerwetka metalowa płatek śniegu - brąz  Buteleczka z korkiem 2x7,5cm

Naklejki Epoksydowe - Scrapberry's - Mechanical IllusionsGesso białe - Maimeri Acrilico 200mlKwiaty papierowe 2 cm, 16 szt. Róże - Lemon Chiffon


                                                            

4 komentarze :

  1. Rewelacja! Cudnie tworzysz te warstwy tła <3 Na co przyklejasz metalowe elementy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Angie dziękuję serdecznie.przyklejam na gel medium i klej na gorąco :)

      Usuń
  2. Rewelacja! Cudnie tworzysz te warstwy tła <3 Na co przyklejasz metalowe elementy?

    OdpowiedzUsuń