niedziela, 3 kwietnia 2016

Projekt Gościnny - Retro-layout Mariusza


Witajcie! ;-)

Nazywam się Mariusz Gierszewski choć w sieci poruszam się pod nickiem ScrapMan. Mam 25 lata. Pochodzę z Pomorza a dokładniej z malowniczego Modrzejewa, niewielkiej kaszubskiej wsi bogatej w lasy i piękne jeziora.Obecnie mieszkam w Łodzi od kilku miesięcy. Moja przygoda z tworzeniem i blogowaniem rozpoczęła się w sierpniu 2012 roku i trwa po dziś dzień. W tym czasie przeszedłem długą drogę przez wiele zespołów projektowych by w końcu trafić do Primy Marketing, gdzie jestem Educatorem podobnie jak w Scrapińcu oraz projektantem w Graphic45. Straszny gaduła... Ciągle się uczę i rozwijam swoją pasję oraz mnóstwo podróżuję dając warsztaty. Moją największą przygodą była wyprawa do Indonezji ale również możliwość zwiedzenia wielu krajów europejskich jak Łotwa, Szwecja, Norwegia czy Hiszpania. Uwielbiam tworzyć kartki ale w zbiorach moich prac spotkacie także albumy, LO'sy czy projekty mixed-mediowe. Cieszę się, że mogę się tutaj gościć i dziękuję za zaproszenie.


Na swój pierwszy post przygotowałem LO w vintage'owym klimacie z mnóstwem metalowych dodatków RKS, które są idealne do tego typu projektów. W kolejnym poście zobaczycie, że to świetne dodatki także do delikatnych i zwiewnych projektów. Mam nadzieję, że kartka przypadnie Wam do gustu i choć trochę się zainspirujecie.






Użyłem:



Serwetka podłużna metalowa - miedziana Serwetka metalowa okrągła - brąz Metalowe kółko - brąz

Narożnik metalowy - brąz 5 Serwetka podłużna metalowa - brąz 4 Liść ażurowy 5,4cm - brąz

Zestaw brązowych ramek - Scrapberry'sKwiatek metalowy 7 – brąz  Kwiatek metalowy 1 - brąz
Serwetka metalowa kwadrat - brąz 2  Serwetka podłużna metalowa - brąz 2

Możecie mnie znaleźć również na blogu, Facebooku, Instagramie, Pintereście, Google+.


Pozdrawiam,
ScrapMan


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz