środa, 9 marca 2016

Retro Inspiracje: Steampunkowy Kruk / Retro Inspirations: Steampunk Raven


                 
Witam serdecznie wszystkich!! To mój pierwszy post dla Retro Kraft Shop i jestem baaardzo szczęśliwa ,że mogę być częścią tak tak utalentowanej i wspaniałej grupy projektantów. Dzisiaj chciałabym pokazać wam moją tajemniczą szkatułkę, na której szczycie znajduje się steampunkowy kruk. Uwielbiam używać dużo metalowych dodatków oraz łączyć ze sobą różnego rodzaju media.

Hi everyone !! This is my first post for Retro Kraft Shop and I'm so happy to be part of this talented and awesome team! Today I would like to show you a dark box with a steampunk raven. I love to use lots of metal embellishments and play with different media.



W pierwszej kolejności użyłam maski oraz pasty modelującej aby stworzyć mur. Kiedy wszystko wyschło nałożyłam czarne gesso oraz preparat Antiquing Cream Carbon Black (DecoArt). Aby mur nabrał metalicznego połysku nałożyłam palcami inkę gold kolory: silver i old silver.

What I did first was use a stencil and heavy modelling paste to create the wall. When it dried I aplied black gesso and DecoArt Antiquing Cream in Carbon Black . To create a metallic look I used the awesome inka gold - silver and old silver .





Na wierzchu szkatułki przykleiłam wszystkie metalowe dodatki i  kwiatki. Całą kompozycję pokryłam białym gęstym gesso Maimeri , które idealnie chłonie kolor. W ostatnim kroku użyłam mgiełki Distress Spray Stain oraz farby akrylowe Deco Art aby dodać kolorów całej szkatułce. Pierwszy raz używałam te farby akrylowe - mają  wyrazisty kolor i są bardzo napigmentowane. Bardzo podoba mi się jaki efekt można uzyskać przy użyciu tych farb.
              
On the top I glued all the metal embellishments and flowers. Next I painted everything with white gesso by Maimeri. As the last step I used Distress Spray Stains and  Deco Art fluid acrylics to add some colours. It was my first time using these acrylics - they have  a high concentration of pigment and very distinctive colors. I really like this effect .





Po zakończeniu całej pracy moja szkatułka wygląda bardzo metalicznie i tajemniczo. Już nie mogę się doczekać waszych opinii. Mam nadzieję, że przesłałam Wam trochę inspiracji ;) Pozdrawiam serdecznie Aisha

After all the work my box looks very metallic and mysterious. I simply can't wait to hear your opinions and see you create. I hope I sent you some inspiration today ;) Sending best wishes XOXO Aisha

              
  Użyłam /I used:





Peacock feathers Distress Spray StainBroken China Distress Spray StainPeeled Paint Distress Spray Stain      

Kwiatek metalowy 3 – brązSerwetka podłużna metalowa - brąz 2Metalowy trybik 4 - srebrny               

Gęsta pasta modelująca - Maimeri Acrilico 200mlButeleczka z korkiem 1,3x2,5cmMechanizm zegarowy metalowy - brąz               

Kaboszon przezroczysty okrągły 1,6cmGesso białe - Maimeri Acrilico 200mlInka Gold 62,5g - Srebrny (902)  Media Fluid Acrylics - Cobalt Turquoise - DecoArt                        



Asia









                                                                                   




6 komentarzy :