środa, 27 maja 2015

Retro Inspiracje: Ani organizer z rolek / Retro inspirations: Ania's roll organizer


cześć! dziś przygotowałam post z zakresu organizacji!
zapewne nie tylko ja zbieram rolki po wszystkich zużytych taśmach, sznurkach, papierach itp.
jeśli do dzisiaj leżą wam one w szafie i zastanawiacie się co moglibyście z nich zrobić 
myślę że stworzenie takiego organizera na przybory wszelkiego rodzaju będzie praktycznym pomysłem ;)

hello! today I prepared a post about organization!
I think that I'm not the only one who collects rolls from used-up tape, strings, paper towels etc.
if they're still on your shelves and you wonder what you can do with them
I think that creating an organizer for all kinds of accesories will be a practical idea ;)


mój organizer jest naprawdę sporych rozmiarów 
najszerszy pojemnik powstał z 2 ogromnych rolek których średnica ma około 12cm 
sama nie wiem skąd je miałam ;)

my organizer is really big 
the widest box is made of 2 huge rolls, about 12cm in diameter
I don't know where I got them ;)



na przodzie umieściłam kartę z kolekcji Primy, którą od spodu pomalowałam farbą magnetyczną 
i podkleiłam bermatą a na koniec oczywiście przykleiłam do reszty organizera

at the front I added a Prima card whose back I painted with magnetic paint
finally I glued the card to the rest of the organizer

na koniec kilka zbliżeń:
to finish off, a few close-ups:




i jeszcze urocze błyszczące w słońcu magnesy :)
and one more thing - magnets shining in the sun :)


 użyłam:
i used:

     Kwiaty Prima - Archivist - Fragments ATC 7.5 x 10 cm - Prima The ArchivistPrima The Archivist 30x30 - F & W Studio75 - Craftlove 01 Studio75 - Craftlove 04 Szpulka drewniana 1,5x1,9cm Nożyczki metalowe - miedzianeButeleczka z korkiem 1,3x2,5cm Liść metalowy – brązMagnes 10x1mm Ptaki - Żywiczne Shabby Chic Treasures
  


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz