środa, 15 października 2014

Retro Inspiracje: Romantyczna szkatułka / Retro Inspirations: A romantic mini chest

Mała rzecz, a cieszy. :) Prosta drewniana skrzyneczka zamieniła się w romantyczną szkatułkę na skarby poprzez powcieranie tuszy Distress Vintage Photo i Victorian Velvet i oklejenie kwiatowymi papierami z kolekcji Panna Oliwia.

Oh, the small pleasures. :) A simple wooden box turned into a romantic treasure chest by rubbing with Vintage Photo and Victorian Velvet Distress Inks and decorating with the flowery papers from the Miss Olivia collection.


Szkatułka dostojnie stanęła na maleńkich nóżkach.
The chest proudly stands on teeny tiny feet. 


Na wieczko trafił kwiatek i kilka przezroczystych kaboszonów, udających listki.
The lid received a flower and a few transparent cabochons in place of leaves.


Użyłam: / I used:

Studio75 - Zestaw papierów Panna Oliwia 15x15  Kaboszon przezroczysty okrągły 1,6cm Kaboszon przezroczysty okrągły 8mm

Nóżki metalowe 4 Tusze Distress Inks Mini - KIT 3Tusze Distress Inks Mini - KIT 6

Pozdrawiam ciepło,
Warm hugs,
Agnieszka


3 komentarze :

  1. Piękna szkatułka. Bardzo podobają mi się te nowe papiery. Zresztą jestem szczęśliwą posiadaczką kilku z nich dzięki nagrodzie wygranej w Waszym konkursie :)
    Metalowe nóżki dodają pracy niezwykłej elegancji – bardzo ciekawy pomysł.
    Zastanawiam się tylko, skąd wziąć tak fantastyczną „bazę” szkatułki. Forma kuferka bardzo mnie urzekła, nie spotkałam jeszcze takiej do zakupu.
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu! :)
      Żebym to ja pamiętała skąd ta szkatułka się wzięła... mam taki karton wypełniony drewnianymi bazami różnego rodzaju i nie otworzę niestety chyba skąd się wzięła ta skrzyneczka. Warto poszukać po sklepach decoupage-owych, w Empiku też czasem coś się zdarza fajnego, ale tam warto czekać na przeceny i promocje. :)

      Usuń
    2. Zatem nie pozostaje mi nic innego, jak polować na szkatułkę-kuferek - jestem zauroczona tą bazą :) No i naturalnie też jestem w posiadaniu pudła drewnianych baz :D Ale na piękne kuferki i tak znajdzie się miejsce ;)

      Usuń